בנט ושרים באו לנתב”ג: ילדי ‘בית היתומים’ של חב”ד נחתו

בתום מסע מפרך אחרי הבריחה מז'יטומיר הבוערת: נפתלי בנט ושרים בממשלה קיבלו בנתב"ג את פני שליח חב"ד בז'יטומיר הרב שלמה וילהלם, שהגיע עם כ-100 ילדי 'בית הילדים' - בטיסת חילוץ מרומניה • ראש הממשלה עלה למטוס וירד לצד הרב וילהלם כשעל ידיו ילד פליט מבית היתומים
יוני גרין
ג' אדר ב' התשפ"ב / 06.03.2022 16:25

ראש הממשלה נפתלי בנט ורעייתו גילת, יחד עם כמה משרי הממשלה – ובהם איילת שקד, אביגדור ליברמן ופנינה תמנו שטה –  הגיעו בצהריים (ראשון) לנתב”ג וקיבלו את פניהם של כ-100 יתומים מ’בית הילדים’ של חב”ד בעיר ז’יטומיר, שנמלטו מהקרבות בעיר.

סובלים מבעיה רפואית? אולי מגיע לכם לקבל 6,400 ש”ח בכל חודש

כמחווה מיוחדת, עלה ראש הממשלה למטוס לאחר הנחיתה, שוחח עם הצוות, וירד לצד השליח הראשי של חב”ד בז’יטומיר, הרב וילהלם,  כשעל ידיו ילד פליט מבית היתומים.

הטיסה של ילדי חב”ד המריאה מיאסי שברומניה, לאחר 10 ימים של מסע מטלטל בדרכים.

“90 ילדים מבית הילדים בז’טומיר נחתו עכשיו בישראל”, אמר בנט. “התרגשתי לקבל את פניהם ואמרתי להם – אתם בטוחים עכשיו, הגעתם לחוף מבטחים. כשעמדתי לצד גילת בנתב”ג צפיתי בילדים נכנסים בשער. ראיתי בעיניים שלהם את התלאות שעברו.

”החיים שהם מכירים השתנו ברגע. כבר שבוע וחצי שהם נמלטים מקרבות והפגזות, בלי הורים, אבל עם שליחי חב”ד המופלאים שמלווים אותם לכאן. תודה לשליחי חב”ד ולכל העוסקים במלאכת הקודש של הצלת נפשות – משרד הפנים, משרד החוץ, משרד האוצר, משרד הקליטה, הקרן לידידות והסוכנות היהודית. גאה בכולכם”.

הילדים ישוכנו בנס הרים, במתחם מיוחד של הקרן הקיימת לישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מרגש
    07/03/2022 12:34
    הילה
  1. ממש בכיתי נראה כמו סיפורים של פעם מראות מפחידים של אנשים וילדים שלא יודעים מה קרה להם איך הגיעו לכאלה מקומות