“לא סבוש חביב, יותר איש מרושע”: איילה חסון ‘מטגנת’ את ריבלין • צפו

אשת התקשורת איילה חסון התייחסה בסרטון שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה לדיווחים על התנהלותו המביכה של הנשיא לשעבר: "האכילו אתכם בלוקשים שבע שנים. הייתה לו חסינות ואתם יודעים למה" • "שוב בונים תדמיות לכמה פוליטיקאים ואנשי מפתח, ללא שום קשר למציאות"
חרדים 10
י"ט אדר א' התשפ"ב / 20.02.2022 00:16

אשת התקשורת איילה חסון התייחסה היום (שבת), בחשבון הטוויטר שלה, לפרסומים על הנשיא לשעבר רובי ריבלין – תחקיר ההתעמרות בעובדים, לכאורה, בבית הנשיא בחדשות 12 והמבוכה בטיסת ‘אל על בדובאי – וטענה כי התדמית האמיתית של ריבלין הוסתרה בשנים האחרונות מעיני הציבור.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

למעשנים בלבד: ככה תוכלו לחסוך למעלה מ-8.500 שקלים בשנה

חסון טוענת כי לריבלין הייתה מערכת יחסי ציבור משומנת שזרתה חול בעיני הציבור: “זה סיפור מעניין עם מוסר השכל. ריבלין הוא ממש סבוש חמים, טוב לב ואוהב אדם. ככה האכילו אתכם בלוקשים שבע שנים.

“הייתה לו חסינות ואתם יודעים למה. עד שסיים את הקדנציה שלו ואז עד לפני החודש, העיתונאי יוסי מזרחי פרסם כתבה עם עדויות של עובדי בית הנשיא שמהם עלה איך ריבלין הוא בכלל לא סבוש חביב, אלא יותר איש מרושע שנהג כל השנים להתעמר בעובדי בית הנשיא – קללות, צעקות, דחיפות.

“מאז גם אנחנו נחשפנו לעוד עדויות על ההתעמרות שלו בעובדי בית הנשיא, ושמענו על אנחת הרווחה העצומה של העובדים כשהסתיימה הקדנציה של ריבלין ועל השמחה שלהם מהעבודה עם בני הזוג האדיבים והחמים הנשיא הרצוג ורעייתו מיכל”.

עוד בנושא:

מבוכה בטיסה: רובי ריבלין “התנהג בצורה ילדותית” בגלל שינוי במקום

מה קרה בבית הנשיא של רובי ריבלין? העדויות הקשות של עובדים

מדוע סירב הנשיא לשעבר רובי ריבלין להצטלם עם פעוט חרדי

לדברי חסון, “בשלהי כהונתו נחשפנו לכך שסבא רובי מכר את הדירה הפרטית שלו וניצל את הסעיף בחוק שמאפשר לו לשכור דירה על חשבון משלם המסים. אכן, הוא שכר דירה בסכום של 18 אלף שקלים בחודש. גם זה חלילה לא פתח את המהדורות או כיכב בהן ואתם יודעים למה.

“מה מוסר ההשכל לכם הצופים הנכבדים בבית וצרכני התקשורת?  גם בימים האלה, מכבש יחסי הציבור התקשורתי ממשיך לעבוד במלוא המרץ”.

חסון הוסיפה: “שוב בונים תדמיות לכמה פוליטיקאים ואנשי מפתח, ללא שום קשר למציאות, מנסים להעלים מהציבור סיפורים קשים על אותם מסוקרים. מפעילים מכבש דורסני של סתימת פיות. אז תזכרו איך שבע שנים עבדו עליכם עם התדמית של סבא רובי החביב, ותגידו לעצמכם עד כאן”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעניין ששרה נתניהו והתעמרותה בעובדים לא מפריעה לך
    20/02/2022 02:06
    טא
  1. מה עם שרה נתניהו?

  2. מדוע שתקה גב' רביץ?
    21/02/2022 15:49
    א.
  3. מענין איך רבקה רביץ העדיפה לשתוק,ולהמשיך שנים לכרכר סביבו ולשרת אותו תוך הפגנת כבוד,חנופה והערכה כלפיו,הרי סביר מאוד שהיתה עדה להתעמרות שלו בעובדים,לגסות רוחו ,לוולגריות ולמגלומניות ,ולצביעותו הרבה.האם האינטרס האישי שלה,אטם את מצפונה? …