“אופטימית שבקרוב הם בבית”: ההצהרה המפתיעה על השבויים

אמלי מואטי, חברת ועדת החוץ והביטחון, טענה כי מידע שהוצג בוועדה לפני 3 שבועות, מעורר בה תקווה שבקרוב השבויים והנעדרים ישובו לביתם • "יודעת על כמה דברים שקורים אבל אני לא יכולה לשתף את הציבור" • אחיו של אורן שאול הי"ד: "מקווה שזה לא עוד זריית חול בעיני המשפחות"
חרדים 10
י"ח אדר א' התשפ"ב / 19.02.2022 19:16

ח”כ אמילי מואטי ממפלגת העבודה, חברת ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, הפתיעה את משתתפי אירוע ‘שבתרבות’ בפתח תקווה, כשאמרה כי לפי מידע שהוצג בוועדה – ייתכן שבקרוב השבויים והנעדרים שמוחזקים ברצועת עזה בידי חמאס ישובו לישראל.

למעשנים בלבד: ככה תוכלו לחסוך למעלה מ-8.500 שקלים בשנה

עומדת ללדת? כל הטיפים שאת רוצה וצריכה – ויש גם מתנות

מואטי אמרה: “אני יודעת על כמה דברים שקורים, אבל אני לא יכולה לשתף את הציבור. אני רק יכולה להגיד שלפני 3 שבועות, כשראש הממשלה הגיע לוועדת החוץ והביטחון, הנושא הזה עלה. מכיוון שהישיבה הייתה מסווגת, אני לא יכולה להרחיב על זה”.

היא הוסיפה: “יש דברים שנעשים כדי לשנות את המציאות הזאת”.

לדבריה, היא “מאוד אופטימית וזה לא ייקח הרבה זמן”.

אבירם שאול, אחיו של אורון שאול הי”ד, צייץ בטוויטר: “אני מקווה שזה לא עוד זריית חול בעיני המשפחות והציבור, בשעה שהממשלה הנוכחית ממשיכה את אותה המדיניות של ממשלת ביבי ולא פועלת להשיב את השבויים”.

בהמשך הוסיף: “עוד משהו חשוב – אם שאלתם את עצמכם האם עדכנו את המשפחה באותה סקירה מדוברת, אז זהו שלא”.

לאחר הפרסום מואטי פרסמה הבהרה בחשבון הטוויטר: “מדינת ישראל פועלת כל העת להשבת הבנים. אלו הדברים שנאמרו בפני גם בחדר הוועדה. מטבעי אני אופטימית ומקווה לבשורות טובות בנושא. אינני מכירה התקדמות קונקרטית בעת הזו, אלא מאמצים מתמשכים שאני מקווה שיישאו פרי. שוחחתי עם בן משפחה של אחד הנעדרים והבהרתי זאת גם בפניו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות