הכלה שבעלה נפצע קשה בחתונה: “מאמינה שיקום, תתפללו בשבילו”

רעייתו של איתי, החתן החרדי בן ה-34 שנפל משולחן בחתונתו ונפצע קשה מאוד - שיתפה פוסט ברשתות החברתיות: "ב"ה עבר היום הליך רפואי שיעזור" • "מודה לכולם על החיבוק החם והתמיכה. זה נותן לי הרבה כוחות" • התפללו: איתי בן אהובה
חרדים 10
ט"ו אדר א' התשפ"ב / 16.02.2022 17:15

רעייתו של איתי, החתן החרדי בן ה-34 שנפל משולחן עליו רקד במהלך חתונתו, שיתפה אתמול פוסט ברשתות החברתיות בו הודתה על התמיכה בה ובמשפחתה.

למעשנים בלבד: ככה תוכלו לחסוך למעלה מ-8.500 שקלים בשנה

היא אמרה כי היא בטוחה ומאמינה שהוא יתאושש בבית החולים וציינה כי החיזוקים נותנים לה הרבה כוח.

“בעת הזו איננו שואלים למה ומדוע אלא מתפללים ומייחלים לרפואתו השלמה”, נמסר בהודעה מטעם הכלה, “אלה רגעים לא פשוטים כלל וכלל, אבל אנחנו מקווים בכל ליבנו שאיתי יחזור בריא ושלם. בבקשה, המשיכו להתפלל עבור איתי בן אהובה בתוך שאר החולים.

“אשמח אם תוסיפו מעשה טוב לזכותו כדי שנצא מהמצב הזה ונזכה לבית שעליו חלמנו. תודה לעם הנפלא שלנו שלא מפסיק לדאוג, לחבק ולתמוך”.

היום (רביעי) כתבה הכלה ברשתות כי היא מודה לכולם על החיבוק החם והתמיכה, וציינה כי  “זה נותן לי הרבה כוחות”.

היא הוסיפה כי היא בטוחה ומאמינה שבזכות המעשים הטובים, איתי יקום בריא בנפשו ובגופו. “אל תפסיקו להתפלל ולבקש בעבורו, הוא עדיין צריך הרבה תפילות. אני יודעת שכולם דואגים לשלומו. ב”ה עבר היום הליך רפואי שיעזור”.

החתן  נפל ביום ראשון מגובה של כשלושה מטרים, במהלך הריקודים בחתונתו שנערכה באולמי ‘אחוזה’ במודיעין. הוא מאושפז בית החולים שיבא במצב קשה.

פיני רוטשטיין, חובש במד”א שעבד באירוע כסאונדמן, תיאר בחדשות 12: “התחילו הריקודים, ישבתי בעמדה שלנו וראיתי שמרימים את החתן על השולחן. לא ייחסתי לזה חשיבות, כל ערב זה קורה בממוצע לפחות פעם אחת. באיזשהו שלב ראיתי פתאום את החתן נופל למטה. הרימו אותו על שולחן עם ברזלים, זה היה ממש גבוה. חיכיתי שנייה, חשבתי שיקום, אבל ראיתי שהוא לא קם. רצתי לשם מיד, הוא היה מחוסר הכרה, לא הגיב, אפילו לא נשם. מיד התקשרתי למוקד במד”א והזנקתי ניידת טיפול נמרץ, תוך שאני מעניק לו טיפול מציל חיים ומנסה לפתוח לו נתיב אוויר כדי שכן יצליח לנשום”.

מה קרה מסביבך בדקות האלה?

“המולה, רעש, צרחות. באותו הרגע לא עיכלתי את זה כי נכנסתי ישר לטפל בחולה, מאפס למאה, אבל זה היה קשה. בשנייה שהמוזיקה נעצרה זה נהפך משמחה ליגון, ראו את החתן על הרצפה והבינו שמצבו לא טוב”.

איך הגיבו הכלה ובני המשפחה לאסון הזה?

“כשזה התחיל כולם היו בהלם. קרובי משפחה לא הרגישו טוב, אחד נפל והתעלף ממש לידי. היה רעש ובלגן. הכלה, במקום לנסוע אחרי החתונה הביתה או לאיפה שהם היו צריכים, באה לבית החולים עם שמלת כלה. זה זיעזע אותי. אתם אמורים לשמוח, זה היום הכי חשוב בחיים שלכם, למה זה נגמר ככה?

“בגלל הסיטואציה הזאת, כל בעלי התזמורות במגזר החרדי החליטו, ללא יוצא מן הכלל, שאם ירימו חתן או כלה על כיסא או שולחן – באותו הרגע הם יעצרו את המוזיקה. אפשר לשמוח, אבל בדרכים בטיחותיות”.

התפללו: איתי בן אהובה לרפואה שלימה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוספת שם
    17/02/2022 14:43
    דוד
  1. הבוקר בקיראת התורה בהוראת הרב אירבעך הוסיפו לחתן שם
    שמו לתפילה
    איתי חיים בן אהובה לרפוא”ש