בתוך הרכב: תלמיד איבד את ההכרה ונפטר בזמן ‘טסט’ נהיגה בשדרות

בן 59 שנבחן ברכב איבד את הכרתו בזמן מבחן הנהיגה בשדרות • הבוחן ההמום חייג מיד למד"א וביצע בנבחן שלידו פעולות החייאה • פונה ל'ברזילי' - שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו
חרדים 10
ט"ו אדר א' התשפ"ב / 16.02.2022 10:59

גבר בן 59 איבד את הכרתו באופן פתאומי ונפטר בזמן מבחן נהיגה שערך הבוקר (רביעי) ברחוב הרצוג בשדרות.

 

בוחן הנהיגה ההמום, שגילה כי הנבחן שיושב לידו התמוטט, התקשר מיד למוקד 101 של מד”א והחל בפעולות החייאה בעזרת הצוות הרפואי שהדריך אותו בטלפון.

חובשים ופראמדיקים של מד”א שהגיעו לזירה המשיכו להילחם על חייו של האיש, תוך כדי פינויו לבית החולים ברזילי באשקלון, שם נאלצו הרופאים, למרבה הצער,  לקבוע את מותו.

פאראמדיקית מד”א יובל חדאד, סיפרה: “כשהגענו למקום ראינו בתוך רכב לימוד נהיגה גבר כבן 60 מחוסר הכרה. סיפרו לנו שהוא התמוטט במהלך מבחן נהיגה. הבוחן חייג מיד 101 למוקד מד”א וקיבל תידרוך טלפוני להתחיל בפעולות החייאה.

“הוצאנו אותו מהרכב וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות והמשכנו להילחם על חייו עד שהגענו לבית החולים, שם הצוותים המשיכו בפעולות החייאה”.

מבית החולים ברזילי נמסר: “למרכז הרפואי ברזילי הובא משדרות גבר בן 59 לאחר שאיבד את הכרתו במהלך מבחן טסט נהיגה. לצערנו, למרות מאמצי החייאה בשטח והמשך החייאה מתקדמת בבית החולים נאלצנו לקבוע את מותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות