צפו: התיעוד האחרון של אהרן סופר • ה-FBI הצטרף לחיפושים

מתרחבים החיפושים אחר בחור הישיבה הנעדר אהרן סופר • הוריו נפגשו עם מפקד מחוז ירושלים ניצב יוסי פריינטי והודו לו על המאמצים • במקביל גם ה-FBI הצטרף למאמצים • צפו בתיעוד האחרון של הנעדר ובגלריה מהחיפושים
שי וייספיש
א' אלול התשע"ד / 27.08.2014 17:52

ממשיכים לחפש: החיפושים אחר בחור ישיבה הנעדר, אהרן סופר, מתרחבים, וגם ה-FBI מתערב.

כוחות משטרה, זק”א ואיחוד הצלה בשיתוף מתנדבים רבים ממשיכים לסרוק את האזור בו נראה לאחרונה, ביום שישי, ביער ירושלים. היום הורחב תחום החיפושים.

במשטרה משתמשים גם ביחידת הכלבנים של צה”ל ומג”ב, ביחידה האווירית של המשטרה ועוד כוחות רבים.

במשטרה פירסמו היום גם את התיעוד האחרון של סופר – כשהוא עולה ברחוב יפו יחד עם חברו לטיול על הרכבת הקלה ויורד ממנה ברחוב הרצל, ליד יד ושם.

הוריו של סופר, שהגיעו לארץ ביום ראשון, נפגשו אחר הצהריים עם מפקד מחוז ירושלים ניצב יוסי פריינטי, שעדכן אותם על ההתקדמות בחיפושים. “המשטרה עושה כמיטב יכולה ומשקיעה את כל משאביה לאיתורו של אהרון”, אמר פריינטי.

ההורים הודו לו ולכוחות ואמרו: “הם מחבקים את השוטרים והמתנדבים, על פעילותם הרבה לאורך הימים והלילות לאיתור בנם אהרון”.

ראש צוות החקירה המיוחד שמונה לפרשה, סנ”צ גלעד בהט אמר: “עם קבלת הדיווח על ההיעדרות, הופעלו מאות שוטרים ומתנדבים לסריקת יער ירושלים. המשטרה מרכזת פעילות של מתנדבים, יחידות חילוץ מקצועיות ומפעילה אמצעים רבים”.

בהט עדכן, כי “הסריקות התמקדו ביער ירושלים, בשכונות הסמוכות ליער ובאזור מגוריו של הנעדר והיום החיפושים התרחבו למעגל רחוק יותר בניסיון לאתרו”.

מוקדם יותר דווח, כי גם ה-FBI, (המשטרה הפדרלית האמריקנית), הצטרף לחיפושים, ונציגיו בישראל הגיעו לשיחת תיאום עם אנשי המשטרה, זאת משום שסופר הוא אזרח אמריקני.

אמש כינס ראש עיריית לייקווד מנשה מילר מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה השתתפו אנשי ממשל מקומי רבים, בהם חבר בית המחוקקים של ניו יורק דב הייקנד, שקרא לממשלת ישראל להתייחס למקרה “כאילו חייל נחטף”.

נכון לעכשיו, במשטרה טוענים כי אין אישוש לטענות כי סופר נחטף, והיחס כלפי החיפושים ולחקירה הוא כאל נעדר רגיל. עם זאת מדגישים, כי לא נשלל שום כיוון חקירה.

 אתמול בערב הגיעה לבקר את ההורים, רחלי פרנקל,  אימו של נפתלי פרנקל הי”ד, במהלך הפגישה עודדה את רוחם של ההורים, וקראה יחד עם הוריו לבוא ולתמוך בעשרות המתנדבים המנהלים את מסע החיפושים, אחר בחור הישיבה הנעדר.

לאחר מכן נערכה במקום ישיבת צוות של מנהלי משמרות החיפושים, בהם הועלו רעיונות חדשים לחיפוש. ההורים הצטלמו בסיומו לקמפיין עם תמונות בנם הנעדר.

מוקדם יותר אמש, פרסמו ההורים סרטון, ובו הם קוראים לכל מי שיכול שיבוא לעזור בחיפושים, ההורים הוסיפו כי הם מציעים פרס כספי של 100,000 שקל, למי שיביא מידע שיוביל למקום המצאו של בנם.

אהרן סופר, בן 23, נעדר מאז יום שישי אחר הצהריים, אז נראה לאחרונה באזור יער ירושלים, ומאז נעלמו עקבותיו.

תיאורו: בן 23, מבנה גוף צנום, גובהו 1.75 מ’ , זקן קצר ג’ינג’י, מרכיב משקפי ראייה, לובש מכנסיים שחורים, חולצה לבנה, ג’קט שחור, כיפה שחורה ומגבעת שחורה.

במשטרה מבקשים מכל היודע דבר על מקום הימצאו או יכול לסייע באיתורו, להתקשר למשטרת ירושלים בטלפון 02-5391520, או למוקדי 100 בתחנות המשטרה ברחבי הארץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוא נחטף. ההסבר היחיד שנשאר. איפה הפוליטיקאים?
    27/08/2014 21:00
    רחלי
  1. אחרי שהחוטפים הבינו שהוא לא אזרח ישראל אחא אמריקאי חא היה להם סיבה לקחת אחריות.