מגל הציג: כך ירכיב נתניהו ממשלה – וזו הייתה התגובה של כספית

בן כספית וינון מגל שוחחו בפתח תוכניתם ב-103על סקר מנדטים שפורסם היום ב'ישראל היום • מגל: "אין לקואליציה הנוכחית ממשלה לפי הסקר הזה" • כספית: "להבדל בין אופוזיציה לממשלה קוראים נתניהו"
חרדים 10
י"ז שבט התשפ"ב / 19.01.2022 13:42

בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר (רביעי) בתוכניתם ב-103FM על הסקר שפורסם ב’ישראל היום’, לפיו גוש ימין-חרדים משיג 58 מנדטים.

איך אפשר לעבור בנק בקליק ללא עלות? • כל השאלות והתשובות

“אנחנו לא מצליחים לפרוץ את תקרת הזכוכית הזו”, אמר מגל , “זה חורה לי, אני מקווה שלא תהיה עסקת טיעון ומומו פילבר ישנה את זה קצת”.

כספית: “אין שום דבר חדש בסקר הזה, אפס דברים חדשים יחסית לסקר שפורסם ב-103FM בחודש דצמבר, הראשונים שקבעו והראו שמה שניר ברקת טוען בסקרים שלו – שיש לו 29 מנדטים זה נכון. הכותרת האמיתית: להבדל בין אופוזיציה לממשלה קוראים בנימין נתניהו. זה היה וזה יהיה”.

מגל: “זה לא נכון מה שאתה אומר, אם הבחירות היו עכשיו וימינה היו מקבלים חמישה מנדטים, אז האופציה היחידה להקים ממשלה היא בהובלת נתניהו יחד עם ימינה, שלא פסלה אף פעם את נתניהו. לכן מה שאתה אומר זה פייק מוחלט”.

כספית: “מה שאני אומר זה אמת ומה שאתה אומר זה פייק, כי זה קרה ארבע פעמים. אמרו לנו ושופרותיו אמרו לנו הנה תראו את המספרים”.

מגל: “אבל אני מדבר על תוצאות הסקר”.

כספית: “תן לי להשלים טיעון, למה? אני יכול לבקש שפגסוס ישתילו לך שבב שתמתין בסבלנות?”.

מגל: “אשתדל להמתין בסבלנות”.

כספית: “הטבלה אינה משקרת, המציאות אינה משקרת. לא יכול שתגיד חודשים לעולם לא נסלח לימינה, ועכשיו? לא, ימינה לא נמצאת בגוש של ביבי”.

מגל: “אתה מקשקש שטויות, אנחנו מדברים על תוצאות הסקר. אתה סתם מקשקש, לפי תוצאות הסקר האופציה היחידה לממשלה היא בהובלתה ליכוד ושימינה מצטרפת. מה לא ברור? מה זה רלוונטי הבחירות הקודמות? עם גנץ הוא כן הצליח להקים, למה אתה מחרטט חרטוטים? למה לקשקש קשקושים למה לטרחן טרחונים? למה ככה על הבוקר? תתייחס לתוצאות הסקר. אין לקואליציה ממשלה לפי הסקר הזה והיחידה שיכולה להיות זה בהובלת נתניהו שימינה מצטרפת. מה אמרתי, מה לא נכון פה?”.

כספית: “שום דבר לא נכון. אבל בסדר אני מחרטט חרטוטים ומקשקש קשקושים. אני מאחל לך להמשיך להסתמך על הרבה סקרים. במציאות, אין לקואליציה ממשלה. אתה קולט את עצמך? יש לקואליציה ממשלה במציאות, היא לא נופלת, והמציאות אומרת שאתה טועה. זה קרה ארבע פעמים, ואתה מנסה להסביר לציבור, או לעדר שהולך אחרי הקשקושים האלה, שבפעם החמישית זה יקרה. ובכן, ספויילר, זה לא יקרה”.

מגל: “אני דיברתי על הסקר. הוא הקים ממשלה עם גנץ. אחר כך היא התפרקה. זה שתחזור על זה שארבע פעמים זה לא קרה – זה שקר. אתה אדם שמשקר, פשוט משקר. כמו שאמרת שיש לי דירה בכיכר המדינה. אתה כל הזמן משקר ובגלל זה אתה אומר על אחרים שהם משקרים. אני לא אומר על אחרים כל הזמן שהם משקרים כי אני אומר את האמת. אתה אדם שמשקר ולכן אומר כל הזמן על אחרים, זה יושב עליך. אתה מתעסק ברמי בן יהודה כי אתה מקלל מטנף את הפה ומתעסק בזה. אני לא מתעסק בסדי בן שטרית כל היום”.

כספית: “אתה יכול להמשיך לקלל אותי ולהגיד שאני משקר. אני מצפצף עליך ועל כל מה שאתה אומר. כל דבר שתגיד בגנותי אי פעם אני אכניס לרשימה שאציג לבין דין למעלה שלא קיים כשאגיע לשם אם וכאשר. להלן האמת, אין לבנימין נתניהו ממשלה ואף פעם לא הייתה לו בשנתיים מאז החל לגרור אותנו לאבדון. הוא לא פרץ את מחסום 61 המנדטים אף פעם. הפעם היחידה שהצליח להקים משלה הייתה שהצליח לשכנע פתי בשם בני גנץ להאמין לשטויות שלו כי הוא גדול השקרנים”.

מגל: “אבל הוא הצליח”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות