“אשמים בכל הרע ולא מקבלים כלום מהטוב”: הלחץ בימינה נחשף

ישיבת הסיעה הראשונה בלי נפתלי בנט גרמה לשרים והח"כים להוציא את כל התסכולים, הציפו בעיות, והתבדחו על ההבטחות של היו"ר • "בעוד שלוש או ארבע שנים יראו את הגדולה שלנו, אבל עד אז אני לא יודע אם נחיה" • "שום מסר שלנו באמת לא עובר, אין לנו נרטיב שאנחנו קובעים"
חרדים 10
ח' שבט התשפ"ב / 10.01.2022 21:41

לראשונה מאז הקמת הממשלה, ישיבת סיעת ימינה היום (שני) התקיימה ללא יו”ר המפלגה נפתלי בנט.

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

כתבת חדשות 13 ליאור קינן פרסמה הערב הקלטות, המספקות הצצה לתסכול ההולך וגובר במפלגתו של בנט.  חברי הסיעה ניצלו את היעדרו, כדי להציף בעיות, התבדחו על ההבטחות של היו”ר ופרקו תסכולים רבים.

השרה איילת שקד אמרה: “אנחנו אשמים בכל הרע ולא מקבלים כלום מהטוב”. היא ציינה כי יש התקדמות בקשר להתיישבות הצעירה והחיבור לחשמל.

בשלב הזה אמר ח”כ יום טוב כלפון: “מרגע שזה עובר אנחנו הולכים כל הסיעה לשם כמו שיועז הנדל מחבר סיבים אופטיים כל שבוע, אנחנו נחבר את החשמל להתיישבות”.

ח”כ עידית סילמן הגיבה: “אני אומרת, בואו לא נדרוך על יבלות. קודם שיחבר, שיעשה, שיתקדם. זה טוב לנו? נעשה על זה אחר כך כקואליציה כולנו, את הסיבוב הנדרש גם אנחנו כסיעה”.

אביר קארה: ראש הממשלה הזה שלנו וכל מה שקורה בממשלה זה שלנו”.

יו”ר הסיעה, ח”כ ניר אורבך: “בעוד שלוש או ארבע שנים יראו את הגדולה שלנו, אבל עד אז אני לא יודע אם נחיה. זה הסיפור כרגע. אני לא מתראיין משתי סיבות. אחד כי יש כל כך הרבה מוקשים שבמקרה הטוב יוצאים בלי פגע”.

הוא הוסיף: “אין לנו מסרים גדולים לאומה. שום מסר שלנו באמת לא עובר. יש קמפיין מסודר, ממומן, מתוזמר על הראש שלנו. אין לנו נרטיב שאנחנו קובעים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות