החיפושים אחר אהרן סופר: “מתמקדים במישור המודיעיני”

הופסקו החיפושים אחר בחור הישיבה אהרן סופר הנעדר מאז יום שישי • לאחר הערכת מצב במשטרה הוחלט לפתוח חפ"ק בנקודות חדשות, זאת בהתאם למידע שיתקבל בחקירה המודיעינית הנערכת במשטרת ירושלים
שי וייספיש
כ"ט אב התשע"ד / 25.08.2014 19:46

נפסקו החיפושים להיום אחר בחור הישיבה הנעדר, אהרן סופר, החיפושים יחודשו מחר במקומות חדשים לאחר הערכת מצב.

היום (שני) החלו החיפושים, אחר אהרן סופר, בן ה-23, בסביבות השעה 7 בבוקר. תחילה פתחו כוחות המשטרה – כאשר אליהם מתלווים 10 בחורי ישיבות מתנדבים – בשחזור מסלול הטיול, כאשר אליהם מתלווה הבחור שהיה עם הנעדר עד הרגע בו נעלם, כשמידי פעם במהלך המסלול הורו הכוחות לבחורים להתמקד באיזור ספציפי. 

שיחזור המסלול ארך כשעתיים, כשאחריהם עברו שוב על המסלול אנשי יחידת עוקץ, בליווי כלבים.

במקביל פתחו כוחות ומתנדבים של זק”א, משטרה ואיחוד הצלה, שהקימו חפ”ק בהר הרצל, שוב בסריקה של היער.

סמוך לשעה 17:00  הסתיימה הערכת מצב של משטרת ישראל עם הגורמים הרלוונטים, והוחלט לפתוח מחר חפ”ק בשתי נקודות חדשות. נכון לעכשיו אין למשטרה קצה חוט בחקירה.

במשפחה חוששים כי סופר נחטף, אך במשטרה אומרים כי אין אישוש לטענות אלה, עם זאת מדגישים כי לא נשלל כל כיוון.

ממשטרת ירושלים נמסר: “החיפושים אחריו עדיין נמשכים וההתמקדות כרגע היא ביער ירושלים”. לדבריו, האפשרות כי נחטף “עלתה על השולחן. העברנו אותה לגורמים הרלוונטיים אך אין אישוש לטענה הזו. נעשות פעולות גם באזור העיר, זהו שטח גדול ומורכב ולכן אנחנו פועלים בהתאם”.

מפקד זק”א ירושלים בנצי אוירינג קרא הערב לציבור לבא מחר בבוקר ולהצטרף לחיפושים, לדבריו יש צורך במאות מתנדבים, והחיפושים מחר יתמקדו באזור יער ירושלים והר נוף.

מאיר אקר קמב”צ זק”א ירושלים אמר לחרדים10, כי החיפושים באיזור היער מיצו את עצמם ככל הנראה, ולכן כעת מתמקדים במישור המודיעיני, ועל פי המידע שיתקבל יחליטו מחר בבוקר היכן  למקד את החיפושים.

במקביל מפיצים כעת את תמונתו של סופר בכל רחבי הארץ.

הוריו של סופר, שהגיעו אתמול לארץ,  הודיעו היום כי הם יעניקו פרס כספי בסך 100,000 ש”ח למי שיביא מידע שיוביל למציאתו. גורמים השוהים עמם אמרו כי הם “מקווים שבאמת המשטרה עושה כל שביכולתה למצא את אהרן”.

במשטרה מבקשים מכל היודע דבר על מקום הימצאו או יכול לסייע באיתורו, להתקשר למשטרת ירושלים בטלפון 02-5391520, או למוקדי 100 בתחנות המשטרה ברחבי הארץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות