אחרי חודש סיוט: הוסדר אוכל לילדים חרדים אלרגיים בצהרונים

מאות ילדים חרדים אלרגיים וצליאקים, הצורכים מנות מיוחדות בהכשר בד"צ, מצאו עצמם ללא מזון בצהרונים, לאחר שהתגלו ליקויים בקייטרינג שסיפק את המנות הללו - והוא נפסל • אתמול אישר בד"צ העדה החרדית קייטרינג שיחל לספק את המנות לצהרונים - כבר בתקופה הקרובה
אריה ריבקינד
ט"ו כסלו התשפ"ב / 19.11.2021 11:24

אחרי החשיפה בחרדים 10: מזה כחודש ימים שמאות ילדים חרדים אלרגיים וצליאקים, מתמודדים עם מצוקה קשה כשהם אינם זוכים לקבל מנות אוכל בהכשר מהדרין בצהרונים. זאת, לאחר שהקייטרינג של חברת ‘הדר הפודים’, שסיפק את המנות הללו נפסל על ידי משרד הבריאות – ולא נמצא קייטרינג אחר בהכשר מהדרין, שעומד בתקן המחמיר הנדרש.

בכתבה שפורסמה בחרדים 10 נחשפה מצוקת ההורים וילדיהם. “ככה זה חודש לפחות, סיוט-סיוט”, אמרו הורים.

סיוט: כבר חודש שאין לילדים אלרגיים וצליאקים אוכל בצהרונים

להורים הרבים שפנו לרשויות המקומיות ולמשרד החינוך נאמר, כי עליהם לדאוג להביא אוכל מהבית, וכי לעת עתה המזון המאושר המסופק על ידי הרשויות הינו בהכשר רבנות נתניה.

ח”כ יעקב אשר, שקיבל פניות רבות מהורים, פנה לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון וביקש ממנה להתערב במשבר המתמשך – ולפעול לפתרון מהיר של הסאגה.

בעקבות כך נפתחו  ניסיונות לאתר קייטרינג מתאים, במקום זה שנפסל ולאשרו במהירות כספק מזון מורשה לצהרונים בערים החרדיות, כשמשרדי החינוך והבריאות נרתמים מצידם לאשרו בהליך מזורז ותוך קיצור כל הליכי הבירוקרטיה שבדרך.

אתמול (חמישי) בירכו הצדדים על המוגמר, כאשר בד”צ העדה החרדית אישר קייטרינג שיחל לספק את המנות לצהרונים כבר בתקופה הקרובה לרווחת הילדים.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות