טרגדיה בבית שמש: חרדית יתומה בת 8 נהרגה מרכב חולף

נחמה חוה וולס (יורוביץ) ע"ה, ילדה חרדית בת 8, יתומה מאב - נהרגה בצהרים מפגיעת רכב חולף כשחצתה את הכביש בשדרות נהר הירדן בבית שמש • כוחות הצלה ביצעו החייאה והיא פונתה לבית החולים, שם למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותה • נהג הרכב הפוגע לקה בחרדה
חיים טוויל
י"ד כסלו התשפ"ב / 18.11.2021 13:34

טרגדיה קשה: נחמה חוה וולס (יורוביץ) ע”ה, ילדה יתומה בת 8, בת למשפחה מחסידות תולדות אהרן, נהרגה בצהרים (חמישי) מפגיעת רכב ברחוב נהר הירדן פינת יהודה הנשיא בבית שמש, כאשר חצתה את הכביש.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

אביה, האברך הרב אהרן יורוביץ ז”ל נפטר בפורים דמוקפים בשנת תשע”ז, בגיל 33, לאחר מחלה קשה.

הילדה היא נכדתו של הרה”צ רבי אברהם יורוביץ זצ”ל.

אמה מרת פייגא חיה היא בתו של יבלחט”א הרה”צ רבי יהושע אשר רבינוביץ, בן הגה”צ רבי בנימין רבינוביץ זצ”ל, ממשכנות הרועים וחבר בד”צ העדה החרדית.

נחמה חוה ע”ה התחנכה במוסדות חינוך ירושלים בבית שמש.

היום, בעת שחזרה בצהרים מבית הספר נפגעה מרכב חולף.

חובשים ופארמדיקים של כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה העניקו לה טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותה לבית החולים, תוך כדי ביצוע מאמצי החייאה מתקדמים.

למרבה הצער, לא נותר לצוות הרפואי אלא לקבוע את מותה.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונתה תוך כדי מאמצי החייאה, ילדה בת 8 אשר נפגעה אנושות מרכב בבית שמש. חרף מאמצי ההחייאה שנמשכו גם בבית החולים, הצוות נאלץ לקבוע את מותה.

במד”א עדכנו, כי “בשעה 12:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים על ילדה שנפגעה מרכב בשדרות נהר הירדן בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בילדה בת 8”.

מדוברות ‘צוות הצלה’ נמסר: “בהגיענו לאירוע נמצאה ילדה כבת 8 שוכבת על הכביש כשהיא סובלת מחבלת ראש וככל הנראה נפגעה מרכב חולף. הענקנו לה סיוע ראשוני ופעלנו לייצב את מצבה, אמבולנס מד”א מפנה את הנפגעת להמשך טיפול רפואי תוך כדי מאמצים להציל את חייה במצב קשה ולא יציב”.

דוד עמר, חובש איחוד הצלה: “הילדה איבדה את הכרתה כתוצאה מפגיעת רכב. בסיוע רופא מתנדב באיחוד הצלה הענקנו לה סיוע ראשוני תוך ביצוע פעולות החייאה. כמו כן הוענק סיוע בזירה לנהג הרכב שלקה בחרדה”.

יחיאל רוזנברג, חובש נוסף של איחוד הצלה: “לאחר מאמצי ההחייאה בזירה היא פונתה תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית חולים. לדברי עוברי אורח היא חצתה כביש כשחזרה מבית הספר ונפגעה מהרכב”.

מהמשטרה נמסר: בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים שארעה ברחוב נהר הירדן בבית שמש.

בעקבות התאונה, נפגעה קשה (על פי גורמי רפואה) מרכב הולכת רגל (5) אשר פונתה לקבלת טיפול רפואי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי שאמר לעולמו די יאמר לצרתינו די.
    19/11/2021 06:08
    חיים
  1. אבא ה-רחמן בבקשה תביא את הגאולה ותרפא את האלמנה שגם את הבת שיכלה
    תן בחסדיך מזור למשפחה הכאובה ותחלץ ממיצר את כל עם ישראל.