“‏את מי חסמת?”: פעיל הרשת החרדי נגד החסימות של נפתלי בנט

פעילי הרשת אריאל אלחרר ויגאל מלכה נפגשו עם מספר ח"כים, לאחר שנחשפו למדיניות חסימות מטרידה ברשתות החברתיות מצד ראש הממשלה • "זה נראה לכם הגיוני? שאזרח ישראלי יהיה חסום על ידי ראש ממשלתו?"
חרדים 10
י"ד כסלו התשפ"ב / 18.11.2021 11:05

פעילי הרשת אריאל אלחרר ויגאל מלכה עלו אתמול לכנסת ונפגשו עם מספר ח”כים מש”ס. זאת לאחר שבימים האחרונים נחשפו השניים למדיניות חסימות מטרידה ברשתות החברתיות מצד ראש הממשלה נפתלי בנט.

זה בלתי נתפס: פציעה, רעב וצמא • אז איך כן צריכים ללכוד עכברים?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

כל אחת מאמצת מתחסנת אחת: שכנעת כבר חברה, שכנה או קרובה?

בתחילת השבוע צייץ יגאל מלכה בחשבון הטוויטר שלו: “‏את מי חסמת. מהצהריים אני ואריאל אלחרר מקבלים מאות פניות של אנשים שנחסמו, עובדי הייטק, אנשי צבא, אנשי רפואה שנלחמים בחזית הקורונה, בני משפחות שכולות, אנשים שהצביעו ימינה. את מי הוא לא חסם? את אלו שהשתתפו בפרעות הציבור הערבי במאי האחרון! על מי אתה גיבור נפתלי בנט?”

אחריו צייץ אריאל אלחרר: ‏”הידעתם שאלפי אזרחים ישראליים חסומים על ידי ראש ממשלת ישראל? זה נראה לכם הגיוני? שאזרח ישראלי יהיה חסום על ידי ראש ממשלתו? אני וחברי יגאל מלכה לא הולכים לשתוק, נאסוף מאות צילומי מסך של אזרחים שנחסמו ונעלה את זה לכנסת ישראל. אם גם אתם נחסמתם, תעלו צילום מסך בתגובה”.

תוך כמה דקות הציוצים הפכו וראליים ומאות משתמשים שלחו תמונות מסך שנחסמו על ידי נפתלי בנט.

כמו כן האשתג ‘בנט תשחרר’ שהעלו השניים, הפך לנושא החם באזור ישראל ביממה האחרונה.

ח”כ מיכאל מלכיאלי, שנועד עם השניים, הבטיח להציף את הנושא במליאה ובכל מקום שאפשר. ח”כ אוריאל בוסו אמר שיגיש הצעה דחופה לסדר בעניין. גם הח”כים איתמר בן גביר וינון אזולאי היו קשובים לנושא המטריד שהציפו השניים.

עו”ד גלי נגדאי, שהייתה עם השניים בכנסת, העלתה בפני הח”כים עוד נקודה חשובה שצריך לבדוק: האם הרשתות החברתיות והנלווה להם של ראש הממשלה מנוהל על ידי תקציב קשר לציבור או כחשבון פרטי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות