בת 55 ממתינה כבר ימים שיחברו אותה לאקמו – אך אין בארץ מכשיר פנוי

המצוקה ברחבי הארץ גוברת: למרות המלצת דחופה של הצוות המקצועי לחבר את המאושפזת, ללא מחלות רקע, שחששה להתחסן בגלל הצפת ה'פייק ניוז' על החיסונים, למכשיר הלב- ריאה - לא נמצא אחד פנוי
חרדים 10
כ"ח תשרי התשפ"ב / 03.10.2021 22:59

אשה כבת 55, ללא מחלות רקע, שחששה להתחסן בגלל הצפת ה’פייק ניוז’ על החיסונים, מאושפזת כבר יותר משלושה ימים בבית החולים ‘אסותא’ באשדוד – ונזקקת להנשמה על ידי מכונת אקמו, כדי להציל את חייה, אך בכל הארץ לא נמצאה מכונה פנויה עבורה. כך דווח הערב (ראשון) מאיר מרציאנו בחדשות 13.

חרף הירידה בנתוני התחלואה ובמספר החולים קשה בקורונה, גם הערב 53 מאושפזים חולי קרונה מחוברים למכונות אקמו בבתי החולים ברחבי הארץ, רחוק במעט משיא המטופלים שחוברו בו זמנית למכשיר שעומד על 55.

אולם, למרות שהצוות הרפואי בבית החולים ממליץ לחבר את האשה למכשיר האקמו בגלל מצבה הקשה, ואף ניסה להשיג עבורה מכשיר, התברר שאין אחד כזה פנוי בכל רחבי הארץ.

מבית החולים אסותא באשדוד נמסר: “לפני מספר ימים ניסו לחפש עבורה שירות אקמו בכל המרכזים הרפואיים הרלוונטיים בארץ במעורבות של משרד הבריאות. לצערנו, לא נמצא שירות אקמו זמין בכל הארץ ולכן לא ניתן היה להעבירה לבית חולים אחר לקבלת טיפול זה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מציע לשאול את החמ''ל הסודי במאה שערים שמתחיל הרבה אנשים
    04/10/2021 08:09
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. יתכן ויש להם כמה מכשירים פנויים