חיל אוויר תקף 4 אתרי יצור אמל”ח • חמאס: “לא נשב בחיבוק ידיים”

חיל האוויר תקף הלילה מטרות חמאס ברצועת עזה - בתגובה לפיגוע הירי נגד לוחם מג"ב במהלך ההתפרעויות בגבול הרצועה • הזרוע הצבאית של חמאס הגיבה: "לא נשב בחיבוק ידיים נוכח התקיפות הפושעות בעזה של האויב הציוני"
חיים טוויל
י"ד אלול התשפ"א / 22.08.2021 00:39

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה ארבעה אתרים לאחסון וייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס.

יש לך כסף בבוידם? רוצה לדעת איפה להשקיע? שאל את המנכ”ל

התקיפה בוצעה בתגובה למה שדובר צה”ל מגדיר “הפרות הסדר שהתקיימו בצפון רצועת עזה”, במהלכן בוצע ירי משטח הרצועה, ממנו נפצע לוחם מיחידת המסתערבים של מג”ב.

“חמאס ממשיך להוביל את רצועת עזה למדיניות טרור, תוך ניצול האוכלוסיה האזרחית. צה”ל ימשיך ויגיב בתקיפות כנגד ניסיונות הטרור מרצועת עזה ורואה בארגון הטרור חמאס כאחראי לכל הנעשה בשטח הרצועה”, נאמר בהודעת דובר צה”ל.

בהתאם להערכות מצב הוחלט על תגבור אוגדת עזה בכוחות נוספים.

“כוחות צה”ל ערוכים לכל התפתחות”, נאמר בהודעה.

הזרוע הצבאית של חמאס כבר הספיקה לשגר איום: “לא נשב בחיבוק ידיים נוכח התקיפות הפושעות בעזה של האויב הציוני”.

בשדרות מדווחים על נזק שנגרם לבניין מגורים וחצר בית, בעקבות ירי מקלעים שבוצע מרצועת עזה לעבר מטוסי חיל האוויר.

יו”ר תנועת ‘אם תרצו’ מתן פלג הגיב בחריפות על הודעת דובר צה”ל אודות ‘מפרי סדר’ בגבול עזה: “התמונות מגבול עזה מטרידות ומזעזעות. שוב מופקרים חיילי צה”ל ללא יכולת להגיב מול מחבלים שמגיעים ממש עד גדר המערכת.

“כשדובר צה”ל מכנה מאות מחבלים בשם ‘מפרי סדר’, אנחנו מבינים שהבעיה מתחילה בראש. צריך לעקור מן השורש את ההתייחסות הבזויה למחבלים כאל מפגינים. מחבל שמתקרב לגדר צריך לקבל כדור בראש, ולא התייחסות סלחנית ומביכה מדובר צה”ל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה חיכיתם
    22/08/2021 08:16
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ממשלה שפויה בנט לפיד יכולתם למנוע את הפגיעה בחייל האהוב שלנו, אם הייתם תוקפים בזמן הנכון, לא נסלח לכם על הפקרת חיילינו, או שאולי בא לכם לומר שהם רק מחזיקים קפצ’ונים
    רק בנימין נתניהו הוא האבא והאמא של צ,ה,ל