אביגדור קהלני בסרטון ממיטתו: “אני חי, אני פה ואני אנצח” • צפו

'גיבור ישראל', השר לשעבר  תא''ל במיל' אביגדור קהלני, הנאבק בחיידק טורף - פרסם סרטון ממיטתו בבית החולים איכילוב: "יש כאבים בגלל משהו שאני נאבק איתו כרגע. אין פה סכנת חיים. יש כאבים חזקים מאוד"
אבי כץ
י' אלול התשפ"א / 18.08.2021 14:44

‘גיבור ישראל’, השר לשעבר  תא”ל במיל’ אביגדור קהלני, המאושפז במצב קשה בבית החולים איכילוב בתל אביב, פרסם בצהרים (רביעי) סרטון ממיטתו בבית החולים שבו הכריז: ״אני חי, אני פה ואני אנצח”.

יש לך כסף בבוידם? רוצה לדעת איפה להשקיע? שאל את המנכ”ל

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

קהלני אושפז באיכילוב לאחר שסבל מזיהום בעקבות חיידק טורף.

קהלני אמר: ”אז כפי שאתם רואים אני חי, אני פה ולא מתכוון ללכת לשום מקום. אני מרגיש בסדר, יש כאבים בגלל משהו שאני נאבק איתו כרגע. אין פה סכנת חיים.

”יש כאבים חזקים מאוד. אני רוצה להודות לכל מי שהתעניין בשלומי, אני לא יכול להגיב להודעות של כולם. הטיפול שלי יוצא מן הכלל ואני מודה לבית החולים איכילוב. אני נמצא בבית חם ואוהב. אני אנצח”.

מבית החולים נמסר אתמול בצהריים כי לא נשקפת סכנה לחייו.

בנו, דרור קהלני, שוחח הבוקר עם גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103: “עדיין מנסים לאתר את המיקום של החיידק האיום הזה. הוא בהכרה, זה התחיל מכאבי גב איומים. הוא יצא מסכנת חיים ונמצא במצב יציב”.

“תודה רבה על התפילות והדאגה, מצבו כרגע יציב”, אמר בנו של קהלני, ”הוא בהכרה והוא על משככי כאבים כדי להוריד את רמת הכאב, שהיא פשוט לא אנושית.

“יש כאן השתלשלות עניינים לא ברורה. זה התחיל איפשהו מכאבי גב איומים. בהתחלה חשבו שנתפס לו הגב, ואחר כך הבינו שזה חיידק. מנסים לתת את הטיפול הנכון, הוא לא בסכנת חיים. יוציאו אותו מטיפול נמרץ”.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות