‘נאום סרבני החיסונים’ של בנט זכה לעקיצה כואבת במיוחד מעמית סגל

הפרשן הפוליטי עמית סגל מזכיר לנפתלי בנט שהשר החדש אלי אבידר הצהיר שהוא מסרב להתחסן • "אבידר יידרש להביא בדיקה על חשבונו לכל ישיבת ממשלה? בכל זאת, עם שלושים שרים ועשרות יועצים זה מתקרב לאירוע בממדי התו השמח"
אבי כץ
י"ד אב התשפ"א / 22.07.2021 23:35

נאום “סרבני החיסונים” של ראש הממשלה נפתלי בנט, בו הילך אימים על מתנגדי החיסונים למגפת הקורונה, זכה ל’עקיצה’ כואבת במיוחד מצד עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

סגל פרסם בחשבונות שלו ברשתות החברתיות צילומי מסך מכתבות על השר החדש לענייני תכנון אסטרטגי במשרד ראש הממשלה, אלי אבידר מישראל ביתנו, בה הוא צוטט אומר כי הוא לא מתכוון להתחסן נגד נגיף קורונה: “לי זה לא מתאים, זה עניין אישי שלי וזה בסדר”.

בכתבה אחרת הוא צוטט כשאמר כי הוא לא  מתכוון להתחסן, וכי “זה אינטרס של נתניהו להכניס אותנו לטרפת”.

סגל כתב בפייסבוק: “השיימינג הראוי של בנט לסרבני החיסונים יתבטא גם במהלך דומה כלפי השר החדש שלו? מילא למנות שר לתפקיד מיותר כדי לייצר שקט בקואליציה – לזה התרגלנו. אבל המינימום המתחייב הוא שיתחסן כתנאי למהלך. או לפחות שיציג בדיקה בכניסה לישיבת הממשלה. בכל זאת, עם שלושים שרים ועשרות יועצים זה מתקרב לאירוע בממדי התו השמח”.

בטוויטר הוא כתב: “השיימינג הראוי של בנט לסרבני החיסונים יתבטא גם במהלך דומה כלפי השר החדש שלו? אבידר יידרש להביא בדיקה על חשבונו לכל ישיבת ממשלה? בכל זאת, מדובר באירוע המוני”.

הציוץ והפוסט זכו תוך זמן קצר לאלפי לייקים ומאות תגובות.

בנט, שלגלג על ההצהרות של נתניהו בנושא הקורונה בשעה שמונה בערב, נשא הערב באותו זמן הצהרה בה תקף בחריפות, תוך איומים, את מתנגדי החיסונים.

הוא גם קרא לציבור לפעול: “אני פונה מכאן לכל מי שמכיר סרבן חיסון: שכנעו אותו. הסבירו לו שלא יפגע באחרים, תשכנעו ותסבירו – אל תוותרו”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אבל הוא התחסן
    23/07/2021 14:01
    נעמי
  1. מצפה שעיתונאים יבדקו את מה שהם מפרסמים