הח”כ נגד נאום ‘סרבני החיסונים’ של בנט: “משסה אחים באחים, מפלג”

ח"כ גדי יברקן מהליכוד תקף את 'נאום סרבני החיסונים' של נפתלי בנט: "קיבלו מדינה עם 5 חולים ביום, המדינה קיבלה 5 ראשי ממשלה שהורסים אותה מידי יום" • "במקום לעודד להתחסן הם מפחידים ומאיימים, במקום לעשות הסברה - מסמנים אותם כמו מצורעים בימי הביניים"
אריה ריבקינד
י"ד אב התשפ"א / 22.07.2021 22:08

ח”כ גדי יברקן מהליכוד תקף הערב (חמישי) את ההצהרה של נפתלי בנט – במהלכה הילך אימים על סרבני החיסונים ואמר, בין היתר, כי “אם מיליון ישראלים ימשיכו לא להתחסן, זה ייאלץ את שמונה המיליון האחרים להסתגר בבתיהם”.

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

יברקן כתב בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו: “עכשיו כולם מבינים שהממשלה הזו היא לא רק סכנה למפעל הציוני, היא פשוט מסכנת חיי אדם ומשסה אחים באחים, שכנים בשכנים אזרחים באזרחים!”

הח”כ מהליכוד הזכיר: “קיבלו מדינה עם 5 חולים ביום, המדינה קיבלה 5 ראשי ממשלה שהורסים אותה מידי יום”.

הוא הדגיש: “במקום לעודד להתחסן הם מפחידים ומאיימים, במקום לאפשר למי שלא התחסן שגרת חיים נאותה ששומרת על חופש, כבוד וחירות, במקום לעשות הסברה וחינוך להתחסן – הממשלה מסמנת אותם כמו מצורעים בימי הביניים”.

הוא הוסיף: “במקום ללכד את העם, הם בוחרים לפלג אותו לרסיסים. במקום לקחת אחריות על כישלונם, הם מאשימים אזרחים שומרי חוק שפוחדים להתחסן”.

יברקן  הזכיר: “לכולם ברור שמאות אלפי אנשים אינם יכולים להתחסן מסיבות רפואיות. בבורות וחוסר רגישות של הממשלה מאשימים אותם על לא עוול בכפם.
במקום לסגור את נתב”ג בפעולה מנהיגותית מתבקשת, הם פותחים את נתב”ג בפעולה חסרת אחריות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בורח מאחריות
    23/07/2021 04:36
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הם לא יודעים איך להתמודד עם הנגיף בגלל הזילזול שלהם בחיי אדם בכל התחומים, מזמן הקמת הממשלה הם רואים רק את עצמם ולשמר את הקואליציה שלהם במחיר חייהם של בני אדם הוא כבר מחפש להאשים אחרים בכישלונות של ממשלתו וכך יהיו לו עוד הרבה כשלונות שיחפש אשמים רק לא הם העבמים האלו.