טרגדיה: נכדו של ראש ישיבת חברון נפל מחלון דירה ברכסים – ונהרג

אסונות בין הזמנים: שעות לאחר שצנח מחלון דירה ביישוב רכסים - נקבע מותו של הילד אברהם ישעיהו גינואר ז"ל, בן 4 וחצי, משכונת רמת שלמה בירושלים • סבו הוא הגר"ד כהן, ראש ישיבת חברון וחבר המועצת של דגל התורה
חיים טוויל
י"ג אב התשפ"א / 21.07.2021 23:52

טרגדיה קשה: הילד  אברהם ישעיהו גינואר ז”ל, בן 4 וחצי משכונת רמת שלמה בירושלים, נפל הערב מגובה קומה שלישית ביישוב החרדי רכסים – ונהרג.

רוצים לדעת איך הפכתי למנהל עם משכורת פצצה בלי לצאת מהבית?

פה תקבל מידע ברור​: חזרת מחו”ל? היית ליד חולה? רוצה לנסוע?

הילד הוא נכדו של הגר”ד כהן, ראש ישיבת חברון וחבר המועצת של דגל התורה.

כפי שדווח בחרדים 10, הילד צנח מגובה של כ-8 מטרים, מחלון בבניין מגורים, שם שהה עם בני משפחתו בחופשת בין הזמנים.

הוא נפצע באורח קשה מאוד ופונה לבית החולים רמב”ם בחיפה, כשהוא מורדם ומונשם. עם הגעתו אל בית החולים הוא הוכנס לחדר ניתוח והרופאים נלחמו על חייו. אולם למגינת לב בני משפחתו, לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

הילד אברהם ישעיהו ז”ל הוא  בנו של הרב משה גינואר, מרבני ישיבת ‘תורת זאב’ וראש כולל ברחובות. אמו של הילד היא בתו של הגאון רבי דוד כהן.

מסע הלוווייה יתקיים מחר בבוקר – בירושלים.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד”א משה גנסיא סיפר: “הגענו לבניין המגורים וראינו את הילד שוכב מחוסר הכרה לאחר שנפל מגובה של מספר מטרים. הענקנו לו במהירות טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה.”

אברימי בורדינאנסקי חובש באיחוד הצלה סיפר: “אחד השכנים דפק לי בבית והביא בזרועותיו ילד כבן 4 וחצי במצב אנוש. לדבריו, הוא נפל מחלון דירה בגובה 8 מטרים.

“ביצעתי בו החייאה מוצלחת וכשחזר דופק הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים. עקב אופי האירוע פעלו במקו גם צוותי חוס”ן היחידה לעזרה ראשונה נפשי של איחוד הצלה”.

המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות נפילתו של הילד מחלון בקומה שלישית בבית שברכסים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות