כיצד תבחרו את הפוליש הכי מתאים לרצפה שלכם?

בטרם אתם מחליטים להחליף את המרצפות שלכם במרצפות חדשות, חשוב מאוד שתדעו כי כיום באמצעות ביצוע פוליש לרצפה, ניתן להשיג את התוצאה המבוקשת מבלי להחליף רצפות • כל מה שצריך לדעת
תוכן שיווקי
י"ב אב התשפ"א / 21.07.2021 00:47

לא מעט אנשים חשים כי מראה המרצפות של ביתם פוגע במראה הבית הכללי. לא פעם המרצפות נראות ישנות מאוד, מלוכלכות וזאת בשל העובדה שהן שחוקות וכבר קשה להסיר מהן באופן עצמאי ובאמצעות חומרי ניקוי רגילים כתמים שהצטברו בהן במהלך הזמן ועוד.

במקרה שכזה, האופציה הראשונה שעולה על הפרק היא להחליף את המרצפות כולן במרצפות חדשות וזאת בכדי להעניק מראה טוב יותר לבית.

אולם, טרם אתם מחליטים להחליף את המרצפות שלכם במרצפות חדשות, חשוב מאוד שתדעו כי כיום באמצעות ביצוע פוליש לרצפה, ניתן להשיג את התוצאה המבוקשת לכם מבלי להחליף את המרצפות. פוליש לרצפה יכול להבריק לכם את המרצפות כאשר הוא מתבצע בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

מהו פוליש לרצפה?

פוליש לרצפה הוא תהליך ניקוי יסודי שמתבצע על ידי אנשי מקצוע שיודעים כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

מדובר על תהליך שכאשר הוא מתבצע בצורה מקצועית, הוא יעניק לכל רצפה מראה מבריק ואיכותי. התהליך מתבצע באמצעות מכשור מתקדם. כיום ניתן למצוא בשוק כמה סוגים של פוליש לרצפה ועליכם להתייעץ עם חברה מומחית בתחום על מנת שתסייע לכם בהתאמת הפוליש שהרצפה בביתכם זקוקה לו.

סוגים של פוליש לרצפה

ישנם כמה סוגים של פוליש לרצפה:

פוליש קריסטל

מדובר על פוליש שמתבצע באמצעות מכונה ייעודית. התהליך דורש כמה שלבים כאשר בכל אחד מהשלבים מתבצע שימוש בחומר מיוחד הרלוונטי לצורך הברקת המרצפות. המכונה המיוחדת מחדירה את החומרים לתוך המרצפות וכך מאפשרת ניקוי יסודי שלהן.

לא פעם, כאמור, יש כתמים שמצטברים מתחת למרצפות וקשה מאוד עד בלתי אפשרי להסיר אותם באופן עצמאי ובאמצעות חומרי ניקיון רגילים. השימוש במכונת פוליש איכותית ובחומרי ניקיון איכותיים מאפשרת גם הסרה של כתמים קשים ויוצרת מראה מושלם לרצפה שלכם.

פוליש ווקס

מדובר על תהליך שבו מורחים על המרצפות ווקס. הווקס הוא חומר שדומה לשעווה והמטרה שלו היא להחליק את הרצפה וכמובן שגם להבריק אותה. את מריחת הווקס מבצעים באמצעות מכונה מיוחדת מאוד. פוליש ווקס לא חודר לתוך המרצפות כמו פוליש קריסטל. מדובר על תהליך המתבצע בצורה חיצונית על המרצפות.

פוליש סילר

פוליש נוסף שניתן למצוא כיום עבור רצפות הוא פוליש סילר. מדובר על פוליש שמתבצע על ידי מריחת סילר באופן חיצוני על המרצפות שלכם.

יחד עם זאת, פוליש מעין זה אמור להוות פעולה משלימה לאחד מסוגי הפולישים האחרים שכן, מטרתו של הסילר הוא לשמור ולהגן על המרצפות ולסייע להן להיות חזקות ואיכותיות.

כיצד תבחרו את הפוליש הכי מתאים לרצפה שלכם?

אם אתם מעוניינים לשדרג את מראה הרצפה שבביתכם ואתם תוהים איזה פוליש יתאים לביתכם, חשוב שתדעו שעליכם להתאים את הפוליש לסוג הרצפה שלכם ומצב הרצפה שלכם.

חשוב לדעת כי פוליש קריסטל לא מתאים למרצפות ישנות וזאת בשל העובדה שהוא מחדיר חומרי ניקוי בצורה חזקה לתוך המרצפות ועל כן עלול לפורר מרצפות ישנות. כדאי מאוד שתתייעצו עם חברה מקצועית ומנוסה שתבחן את סוג המרצפות שלכם ואת המצב שלהן ותסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי סוג הפוליש הרלוונטי לכם.

כיצד בוחרים את החברה הנכונה לביצוע פוליש לרצפה?

מכיוון שכיום יש לא מעט חברות המציעות פוליש לרצפה, חשוב מאוד שלא לבחור את החברה הרלוונטית טרם בדקתם היטב האם מדובר על חברה אמינה ומקצועית, אשר מנוסה מאוד בתחום ביצוע פוליש לרצפה מכל הסוגים. חשוב לוודא שלחברה יש המלצות ומוניטין בתחום זה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות