בתמיכת חב”ד וסאטמר: שוטר כהה עור בדרך לראשות העיר ניו יורק

אריק אדמס, קצין משטרה לשעבר, ניצח בפריימריז של הדמוקרטים בניו יורק ויתמודד מול קרטיס סילבה, המועמד הרפובליקני • אדמס, שזכה לתמיכת סאטמר וחב"ד, יהיה ככל הנראה ראש העיר ניו יורק הבא, בשל הרוב הדמוקרטי בעיר
נתן פרל
כ"ז תמוז התשפ"א / 07.07.2021 14:18

אריק אדמס, קצין משטרה לשעבר ונשיא רובע ברוקלין, ניצח בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית לראשות העיר ניו יורק, ניצחון שעשוי להבטיח לו כמעט בוודאות את תפקיד ראש העיר של ‘התפוח הגדול’.

הבחירות התקיימו כבר לפני שבועיים, אך בכלל הקורונה ארך זמן כה רב עד שנודעו התוצאות.

אדמס גבר על קתלין גרסיה, ראש מחלקת התברואה לשעבר, ועל מועמדת האגף הרדיקלי במפלגה הדמוקרטית, מיה וויילי, שהגיעה למקום השלישי.

אדמס הציג במסע הבחירות שלו מצע להשבת החוק והסדר לעיר, לאחר שזו נפגעה קשות ממגפת הקורונה ומגל של מקרי רצח.

אדמס צפוי להתמודד בבחירות לראשות העיר בחודש נובמבר הקרוב, נגד המועמד הרפובליקני קרטיס סילבה, מנחה תכנית רדיו ומייסד ‘המלאכים’ – קבוצת משמר אזרחי הפועלת בעיר יותר מ-30 שנה. גם הוא, כמו אדמס, נחשב אוהב יהודים ומבטיח להתמודד עם גל הפשיעה שבעיר.

אך בשל שיעור הדמוקרטים הגבוה בעיר, אדמס צפוי לנצח בקלות וכבר מסומן כראש העיר הבא.

אדמס  נהנה מתמיכת חסידי חב”ד בקראון הייטס, וזכה לחיבוק ואהדה גדולה מצד עסקני חב”ד במהלך מערכת הבחירות.

באחת הפגישות שנערכו בקראון הייטס, אמר העסקן ר’ יעקב ברמן כאשר הציג את אדמס: “הוא לא רק חבר ותומך חזק למען הקהילה, אלא עמד לימין הקהילה בתקופות טובות יותר או פחות”.

גם בקהילת סאטמר  הביעו קורת רוח מניצחונו של אדמס בפריימריז: “המנצח הוא אחד מחסידי אומות העולם, אוהב יהודים אמיתי. המנצח, שגם קיבל את התמיכה של קהילת סאטמר בעיר – בשונה מכל שאר הקהילות החרדיות שתמכו באנדרו יענג שבכלל לא הגיע קרוב לניצחון – ידוע כבר מעל עשר שנים כאוהב ישראל נלהב.

“לכן הוחלט בקהילת סאטמר עם אלפי החסידים שלהם לתמוך באדמס, ולא במועמד אנדרו יענג שקיבל כאמור את התמיכה של רוב הקהילות החרדיות בעיר. עכשיו, כאשר הוא ניצח רק בהפרש של 8426 קולות הוכח שהעסקנים הבינו במי לתמוך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות