בליכוד לא מוותרים על ה’שיימינג’ הפומבי: מי הח”כים שחטפו הפעם?

במפלגה פרסמו הודעה נגד ארבעה חברי כנסת שנעדרו מההצבעות במליאה: "לצערנו כמה חברי כנסת עשו דין לעצמם בניגוד להנחיה מפורשת" • מי בכלל לא הגיעה ומי נעדר זו הפעם השנייה ברציפות?
אריה ריבקינד
כ' תמוז התשפ"א / 29.06.2021 21:04

בליכוד פרסמו הערב (שלישי) הודעה חריפה נגד מספר חברי כנסת מהמפלגה שלא השתתפו בהצבעות היום – ונעדרו מהמליאה.

“לצערנו, בעוד שאמש הייתה התייצבות מלאה של כל חברי הליכוד בהצבעות בכנסת במאבקנו נגד ממשלת השמאל המסוכנת, היום כמה חברי כנסת עשו דין לעצמם.

“בניגוד להנחיה המפורשת שאין לעשות קיזוזים, יולי אדלשטיין התקזז עם יאיר לפיד ואבי דיכטר התקזז עם בני גנץ. קרן ברק כלל לא הגיעה ופטין מולא נעדר זו הפעם השנייה ברציפות.

“תודה לרוב המוחלט של חברי הכנסת שנמצאים בכנסת מסביב לשעון ונאבקים בממשלת השמאל המסוכנת. אי אפשר לקבל את ההתנהגות של אלה שעושים דין לעצמם וגורמים נזק עצום למאמץ המשותף של מחנה הימין”.

אלא שלא כולם בליכוד אוהבים את השיימינג. אחד הגולשים כתב בדף הפייסבוק של הליכוד: “מספיק עם ההתנהגות המבישה הזו. תפתרו את זה פנימית. פשוט גועל נפש”.

מוקדם יותר היום צייץ ח”כ רם שפע, יו”ר סיעת העבודה: “שלום לאדוני יו״ר האופוזיציה, ח”כ בנימין נתניהו. רציתי לשאול מדוע לא פרסם הליכוד מי מחברי הסיעה לא הגיע לדיוני המליאה אתמול? נראה שהיו לא מעט כאלה והבטחת משמעת ברזל”.

הוא הוסיף ולגלג: “בדרך כלל לוקח לך יותר זמן להפר הבטחות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות