הח”כים חתמו: נחרים את היועצים החרדים שיעבדו עם הממשלה

17 הח"כים של ש"ס ויהדות התורה חתמו על הצהרה חריגה בה נאמר: "לא נשתף כל פעולה, בין במישרין ובין בעקיפין, עם כל יועץ חרדי שיעבוד עם משרדי ושרי הממשלה לטיפול בחברה החרדית, תוך ניסיון לתקוע טריז בחומת המאבק באחיזת עיניים - כביכול מטרתם דאגה לציבור יראי השם"
חרדים 10
ו' תמוז התשפ"א / 15.06.2021 22:03

17 חברי הכנסת של המפלגות החרדיות חתמו היום (שלישי) על הצהרה חריגה, לפיה לא ישתפו פעולה עם יועצים חרדים שיעבדו עם משרדי ושרי ממשלת השמאל   של נפתלי בנט. כך דווח הערב עקיבא וייס ב’כאן חדשות’.

רוצה תואר יוקרתי? קבלה ללימודים ללא מכינה או תנאי סף מוקדמים

בכירים במפלגות החרדיות אמרו ל’כאן חדשות’: “זה שלא ניכנס לממשלה – זה כבר מובן. כעת המאבק הוא לנטרל את היועצים החרדים שיעבדו עם בנט ולפיד ויעשו הפרד ומשול. לא ניתן לזה לקרות”.

במכתב עצמו נאמר: “לאור הקמת הממשלה, שחרטה על דגלה את רמיסת התורה וערכי היהדות, אנו החתומים מטה, חברי סיעות ש”ס ויהדות התורה, מתחייבים בזאת – לעבוד יחד בשיתוף פעולה מלא עבור שולחינו – גדולי התורה ומאורי הדור וציבור המצביעים הנאמן לה’ ותורתו.

“נפעל כמיטב יכולתנו וכוחנו למלא שליחותנו מספסלי האופוזיציה.

“עם זאת, לא נשתף כל פעולה, בין במישרין ובין בעקיפין, עם כל יועץ חרדי שיעבוד עם משרדי ושרי הממשלה לטיפול בחברה החרדית, תוך ניסיון לתקוע טריז בחומת המאבק המשותף.

“לא נאפשר למקטרגים לסכסך ולהפריד בינינו באחיזת עיניים, תירוצים והסברים שונים, כביכול מטרתם היא דאגה לציבור יראי השם. נלחם יחד בכל האמצעים החוקים והפרלמנטריים העומדים לרשותנו למנוע מהממשלה להשלים את ימיה ולבצע את מטרותיה הנלוזות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות