הרב עזרא שיינברג יפצה ב-388 אלף שקלים אישה בה התעלל 9 שנים

הפיצוי הכספי בסך 388 אלף שקלים נפסק לטובת תושבת הצפון, בגין הנזק הנפשי שנגרם לה לאחר שנפלה קורבן לעבירות של מעשים חמורים מצד ראש קהילת אורות האר"י שבצפת לשעבר • הוא כלוא לשבע וחצי שנות מאסר, בגין מעשים חמורים במיוחד שביצע בשמונה מתלוננות
חרדים 10
כ"ז סיון התשפ"א / 07.06.2021 19:05

בית המשפט המחוזי בנצרת קיבל היום (שני) את בקשת נפגעת, תושבת הצפון, שתבעה את הרב עזרא שיינברג, ראש קהילת אורות האר”י שבצפת לשעבר –  על שביצע בה עבירות של מעשים חמורים. כך דווח ב’כאן חדשות’.

לפי פסק הדין, שיינברג יפצה את הנפגעת ב-388 אלף שקלים בגין הנזק הנפשי שנגרם לה, לאחר שנפלה קורבן לעבירות שביצע בה.

שיינברג הורשע לפני כשלוש שנים לשבע וחצי שנות מאסר, בגין מעשים חמורים במיוחד שביצע בשמונה מתלוננות.

האישה שתבעה אותו, אחת מהשמונה, טענה שהפך אותה לשפחה במשך תשע שנים. בתביעתה ביקשה סעד לפיצויים מוגברים בגין הנזקים שנגרמו לה.

הרב שיינברג לא הביע חרטה בבית המשפט, אלא הכחיש את המעשים המיוחסים לו, וטען שהסכים דאז במשפט הפלילי להסדר טיעון מטעמים פרקטיים, הלכתיים ואישיים, אותם אינו מעוניין לפרסם.

עו”ד דקלה טוטיאן, שמייצגת את הנפגעת: “אנו עדים לתמורה של ממש ביחס החברה לנפגעים, מחזק לקרוא את המסר החברתי שבית המשפט שולח לנפגעות ונפגעי עבירה. בית המשפט מודע לסבלם, מכיר בנזקיהם ומעודד אותם לחשוף את זהות הפוגעים”.

האישה שנפגעה גיבה על פסק הדין: “אני מודה לכל מי שחיזק את ידיי ותמך בי. מי שחשב שהעולם הפקר, שידע היום שיש דין ויש דיין בשמים ובארץ”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין מה לומר
    08/06/2021 01:43
    ניר
  1. למה ממשיכים לקרוא לו רב זה ביזוי וחילול השם.
    פשוט עזרא הסוטה וזהו

  2. עוד רב כזה ואבדנו
    08/06/2021 11:07
    הרב
  3. עם ישראל חייב להתעורר!!!

  4. כל הרבנים שותפים למעשים שלו כאילו לקחו בהם חלק
    09/08/2021 21:58
    גילגמש
  5. עצם העובדה שהם שותקים כמו דגים מוכיחה שמבחינה מוסרית הם כמוהו ולכן, הגיע הזמן לסיים את מעמדם בקרב כל הקהילות היהודיות