היומונים החרדים נגד חילול השבת של ראש השב”כ: מה היה דחוף?

ביומון 'המודיע' נכתב: "קשה להבין מדוע לא יכלו בשב"כ להמתין עם פרסום ההודעה החריגה עד לצאת השבת וגרמו לחילול שבת" • היומון 'המבשר': "אישי ציבור הביעו תמיהה רבה ומורת רוח על כך שההודעה שאין בה שום דחיפות יצאה בשבת"
חרדים 10
כ"ו סיון התשפ"א / 06.06.2021 09:38

הודעתו החריגה של ראש השב”כ נדב ארגמן שפורסמה עוד קודם צאת השבת עוררה ביקורת חריפה ביומונים החרדים המופיעים הבוקר.

ביומון ‘המודיע’, ביטאון ‘הסיעה המרכזית’ של חסידות גור באגודת ישראל, כתב א’ פאר, הסופר הצבאי של העיתון : “מדובר בהודעה חשובה אך קשה להבין מדוע לא יכלו בשב”כ להמתין עם פרסום ההודעה החריגה עד לצאת השבת וגרמו לחילול שבת”.

היומון ‘המבשר’, ביטאון סיעת ‘שלומי אמונים’ של מאיר פרוש באגודת ישראל פרסם גם הוא בראש העמוד הראשון מחאה נגד חילול השבת.

תחת הכותרת “מורת רוח: ראש השב”כ פרסם הודעה לתקשורת בעצם השבת”, נאמר: “ראש השב”כ נדב ארגמן פרסם בעיצומה של השבת הודעה חריגה שבה הוא
מתריע כי זוהתה הקצנה בשיח שכוללת גם קריאות לפגיעה פיזית ולאלימות. אישי ציבור הביעו תמיהה רבה ומורת רוח על כך שההודעה שאין בה שום דחיפות יצאה בשבת ללא שום צורך או חשש פיקוח נפש”. על הידיעה חתום ‘כתב המבשר’.

הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, הגיב היום לטענה כי מכתב הרבנים שקראו “לעשות הכל כדי שהממשלה הזאת לא תקום” עומד בבסיס אזהרת ראש השב״כ.

“בדמוקרטיה אפשר להביע דברים במכתב, כשם שאפשר להפגין חודשים ליד בית רה”מ. אין כאן שום הסתה ולא יעלה על הדעת שמדובר באיזושהי אלימות. בדרך דמוקרטית ניתן לעשות כל מה שאפשר כדי למנוע את הקמת הממשלה הזו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות