“הכי דתי”: כך מנסור עבאס העלה למשה גפני את מצב הרוח • צפו

יו"ר ועדת הכספים על הקמת ממשלת השמאל: "פחדתי שניצן הורביץ ירצה לקדם את הזכויות הלהט"ביות. מדינת ישראל תלך נגד התורה? לא יכול להיות. עד שהגיע מנסור עבאס"
אבי כץ
כ"ב סיון התשפ"א / 02.06.2021 10:06

יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני,  התייחס הבוקר (רביעי) בפתח ישיבת הוועדה להרכבת ממשלת השמאל – וסיפר כי יו”ר רע”ם העלה לו את מצב הרוח.

“פחדתי שניצן הורביץ ירצה לקדם את הזכויות הלהט”ביות, מדינת ישראל תלך נגד התורה? לא יכול להיות”, אמר גפני. “עד שהגיע מנסור עבאס והעלה לי את המצב רוח. לא סמכתי על בנט. מנסור עבאס הכי דתי בממשלה הזו”.

כזכור, ביום שני התייחס יו”ר ועדת הכספים להתפתחויות הפוליטיות – ואמר: “אני מבקש לשתף בזה שאין לי מצב רוח. כל השנים הכניסו לי לראש שאני שמאלן, ובאמת אכפת לי מארץ ישראל, כל הזמן הכניסו לי לראש שלא. סמכתי על כאלה שאמרו – אנחנו ארץ ישראל, ופתאום ירד לי המצב רוח, הסתבר ששיקרו אותי כל הזמן. אמרו לי שארץ ישראל זה הדבר הכי חשוב, פתאום התברר שהשנאה לביבי יותר חשובה מארץ ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חיים רמון תהה: נתניהו יותר חשוב מהתורה? שר המשפטים לשעבר רמון תוהה מדוע הנציגים החרדים לא קמים ואומרים לראש הממשלה להתפטר, ולאפשר הקמת ממשלת ימין "בשם הצלת התורה"
    02/06/2021 16:35
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. חיים רמון תהה: נתניהו יותר חשוב מהתורה?
    שר המשפטים לשעבר רמון תוהה מדוע הנציגים החרדים לא קמים ואומרים לראש הממשלה להתפטר, ולאפשר הקמת ממשלת ימין “בשם הצלת התורה”