הרב דרוקמן: בנט אמר לי שהוא מוותר ומוכן לרוטציה בין סער לביבי

זקן רבני הציונות הדתית: "לא מבין למה צריך לזייף את רצון העם. זה אנטי דמוקרטי ואנטי מוסרי. העם בחר בימין. אם ברשימת העבודה יש חברת כנסת ששמחה ביום הזיכרון לחללי צה"ל, איך אפשר לשבת איתם?"
אריה ריבקינד
י"ט סיון התשפ"א / 30.05.2021 12:33

הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, אמר היום (ראשון) לאסתי פרז בתוכנית ‘בחצי היום’ ברשת ב’, כי נפתלי בנט התקשר אליו ואמר שהוא מוותר על ראשות ממשלה, כפי שהציע ראש הממשלה –  ומוכן לרוטציה בין גדעון סער לנתניהו.

אל תחמיץ: בתרומה פשוטה אתה נכנס להגרלה חלומית על דופלקס 140 מ”ר

הרב דרוקמן: “הוא לא רוצה את השליש שמוצע לו, אלא שסער יהיה חצי מהזמן ראש ממשלה. הכוונה היא שכפי שהוצע על ידי נתניהו – שסער יהיה בשנתיים הראשונות ראש ממשלה ונתניהו בשנתיים השניות ותהיה ממשלה יציבה. בנט יקבל את אחד התיקים”.

הרב דרוקמן תקף  את ממשלת השמאל המסתמנת: “לא מבין למה צריך לזייף את רצון העם. זה אנטי דמוקרטי ואנטי מוסרי. העם בחר בימין. אם ברשימת העבודה יש חברת כנסת ששמחה ביום הזיכרון לחללי צה”ל, איך אפשר לשבת איתם?”

הרב התייחס לפרעות של הערבים בערים המעורבות: “אנחנו משתפים יותר את הערבים ומקבלים פיגועים בלוד וברמלה. זה מיעוט? לא שמעתי שהרוב יצא נגדם. יש פורעים יחידים שהם יהודים ואני מגנה אותם”.

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין יראת שמים
    30/05/2021 17:42
    איציק
  1. בנט כהרגלו גם משקר לרב דרוקמן הרי הוא לא ממש סופר תלמיגי חכמים והנה ההוכחה.
    מכר את כל העקרונות והמילה שלו בשביל הכבוד והגאווה להיות ראש ממשלה