נהג הטיולית: “היה נס! 30 חיילים ירדו שניות לפני” • צפו

מחבלי חמאס ירו טיל נ"ט מהרצועה לעבר אוטובוס ריק: חייל נפצע קל מרסיס • נהג האוטובוס: "הורדתי את החיילים, הסתובבתי ואז הייתה פגיעה. כל הרכב הזדעזע, זה היה נס. תודה לאל אף אחד לא נפגע - הקבינה לא ממוגנת, הכל פלסטיק" • חמאס פרסם תיעוד של ירי הנ"ט לטיולית
חרדים 10
ט' סיון התשפ"א / 20.05.2021 14:42

מאיר ועקנין, נהג הטיולית שנפגעה הבוקר (חמישי)  מטיל שירו מחבלי ארגון הטרור חמאס, סיפר בריאיון לליאת רגב ברשת ב’ על הנס הגדול שהתרחש ליד זיקים.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? אל תחמיצו: בחצות הכספת נפתחת

מתוקים, מלוחים, לפיקניק או להכנה עם ילדים? מגוון מיוחד של מתכונים

“הורדתי את החיילים, הסתובבתי ואז הייתה פגיעה. כל הרכב הזדעזע, זה היה נס”, סיפר ועקנין.

“בערך 30 חיילים ירדו כמה שניות לפני והתפזרו. אני אמשיך להסיע חיילים. תודה לאל אף אחד לא נפגע – הקבינה לא ממוגנת, הכל פלסטיק”.

לחדשות 12 סיפר: “הבאתי חיילים מפעילות בשטח. אני מביא את אותם לבסיס באזור זיקים. הורדתי את כולם, סגרתי דלתות, התחלתי להתקדם וחטפתי את הטיל בחלק האחורי של הטיולית. אני הייתי בתוך הקבינה, כל הרסיסים עפו עליי. הרגשתי בומבה. מזל שיצאתי בלי פגע. אני בסדר, החבר’ה רצו אליי להוציא אותי. זה העבודה של הטיולית, מסוכן”.

כתוצאה מהירי, נפצע באורח קל מאוד לוחם צה”ל ששהה בסמוך לטיולית – מפגיעת רסיס שהתעופף למרחק.

ממצאי התחקיר הראשוני של צה”ל מעלים, כי הנהג אמור היה לפנות לכיוון היציאה מהאזור לאחר שהוריד את החיילים, אך במקום זאת פנה מסיבה לא ברורה לאזור הלא נכון.

באותו מקום הוא היה חשוף לצד של החמאס ושם גם נפגע מהירי. מצה”ל נמסר כי על פניו מדובר בשגיאה של הנהג.

לאחר הירי, הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס צייצה בטוויטר: “ירינו טיל קורנט לעבר אוטובוס שמוביל חיילים”. לטענת הארגון, לאחר ירי הנ”ט שוגר מטח פצמ”רים על האוטובוס הפגוע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה לא נס
    21/05/2021 12:52
    צידקיהו
  1. זה לא נס יא חמור, זה ההסכם של ביבי עם החמאס לא לפגוע בחיילים! תגיד תודה לחמאס!