הלוחמת שחיסלה את המחבלים: “כדורים שרקו מעל הראש” • צפו

סמ"ש ש', מפקדת הכוח במג"ב, שסיכלה הבוקר את הניסיון של שלושה מחבלים לפגוע בכוחות ביטחון במוצב סאלם: "מנענו את האירוע הבא שהיה יכול להיות הרבה יותר חמור - לשם כך התגייסנו"
חיים טוויל
כ"ה אייר התשפ"א / 07.05.2021 15:23

ש’,  לוחמת מג”ב בת 20, חיסלה שני מחבלים שביצעו את פיגוע הירי בצפון השומרון, לאחר שהבוקר (שישי) סמוך לשעה 10:30 ניסו שלושה מחבלים לפגוע בכוחות ביטחון במוצב סאלם, כאשר התקרבו – ופתחו באש.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

לפי ההערכה, השלושה תכננו פיגוע משולב: על גופם נמצאו גם סכינים וכדורים בתפזורת.

הלוחמת יחד עם חבריה הצליחו לסכל את התוכנית, חיסלה שניים והשלישי פונה במצב אנוש.

סמ”ש ש’, מפקדת הכוח במג”ב, תושבת מושב ליד באר שבע, סיפרה: “במהלך הפעילות מחוץ לשער הבסיס זיהיתי שלושה מחבלים חמושים רצים לעברנו ופותחים באש.  דרכנו את הנשקים ותפסנו מחסות, תוך שאנחנו משיבים לעברם באש, במהלך קרב היריות אנחנו שומעים כדורים שורקים לנו מעל הראש. השבנו אש וניטרלנו אותם מבלי שנפגענו. מנענו את האירוע הבא שהיה יכול להיות הרבה יותר חמור – לשם כך התגייסנו”.

לפי דיווח בחדשות 12, אוטובוס עם שב”חים, שבו היו המחבלים, הגיע למעבר ונעצר על ידי הלוחמים: בשלב זה ירדו ממנו שלושת המחבלים ופתחו בירי.

במשמר הגבול ובמשטרה משבחים את פעילותם של הלוחמים שהגיבו בצורה מקצועית ונחושה תוך חתירה למגע לעבר המחבלים שירו לעברם.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן,  שהגיע לזירת הפיגוע ושוחח עם הלוחמים שניטרלו את המחבלים – אמר: “פעלתם בצורה מקצועית ונחושה, חתרתם למגע והבאתם לסיום מהיר של האירוע, כל זאת ללא  נפגעים לכוחותינו. זה מסוג האירועים שהיו יכולים להיגמר באסון כבד ואתם אלו שמנעתם אותו. הצלתם חיי אדם וזה בדיוק מה שמצופה מלוחמי ולוחמות מג”ב. מעריך ומוקיר את פועלכם היום. יישר כוח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות