“דמעות התרגשות בעיניים, חומר של מנהיג”: בימין מחבקים את שיקלי

תגובות עידוד בימין להכרזתו של עמיחי שיקלי כי לא יתן יד להקמת ממשלת שמאל המועמדת לשעבר בימינה: "בעיצומו של מופע הנוכלות של בנט ושקד אמש הלכתי לישון אמש בתחושת ייאוש. אבל הנה הגיע עמיחי שיקלי ושיקם את אמונתי" • מיקי זוהר: "נחשון בן עמינדב של ימינו"
אריה ריבקינד
כ"ג אייר התשפ"א / 05.05.2021 12:40

תגובות מעודדות רבות לאחר שח”כ עמיחי שיקלי מימינה הודיע היום (רביעי) ליו”ר המפלגה ח”כ נפתלי בנט כי אין בכוונתו לתמוך בהקמת ממשלה עם מפלגות השמאל ויאיר לפיד.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? מחר בחצות הלילה הכספת נפתחת

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

יו”ר מפלגת ‘הציונות הדתית’ ח”כ בצלאל סמוטריץ’. “יש קונה עולמו בשעה אחת, אמת, קראתי את המכתב הזה עם דמעות התרגשות בעיניים. אמת צרופה ופשוטה. דבר דבור על אופניו. שיח ערכי ישר שכל כך חסר לנו בפוליטיקה”.

“תודה רבה עמיחי שיקלי. איילת, עכשיו תורך. תוכיחי שיש לך ערכים ועמוד שדרה ושאת לא נגררת אחרי בנט למחוזות של אבדן דרך”.

גם ח”כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית הגיב. “אנשי ימין ערכיים, רציניים ודוברי אמת לא הולכים לממשלת שמאל, לא נשענים על תומכי טרור, ואפילו לא מוכנים להשתעשע ברעיונות שכאלה”, כתב. “עמיחי שיקלי כל הכבוד. ירבו כמותך בישראל”.

יו”ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר: “עמיחי שיקלי, נחשון בן עמינדב של ימינו. בע״ה השפיות תנצח. כן ירבו…”

השר לשיתוף פעולה אזורי אופיר אקוניס בירך, ואמר שח”כ שיקלי הוכיח שהוא עומד על עקרונות שלמות הארץ, ההתיישבות, וזהותה היהודית-ציונית של מדינת ישראל. “אני קורא לחברים נוספים מסיעת ימינה לעמוד איתן על עקרונות הימין, כפי שמצפים מהם כל בוחריהם, ולא להכתיר ממשלת שמאל, כפי שהתחייב יו”ר ימינה נפתלי בנט”.

העיתונאי שמעון ריקלין כתב: “שלום לנפתלי בנט. אני יודע שלא אכפת לך מכלום במירוץ המגלומני והשקרי שלך. אבל בכל זאת. תסתכל על שיקלי. ועכשיו תסתכל על עצמך. ועכשיו שוב על שקלי. שהוא גבר שעומד במילה שלו ובעקרונות שלו ובערכים שלו. מה שאתה מעולם לא היית. ומעולם לא תהיה”.

אשת התקשורת קורולין גליק, בעבר מועמדת ברשימת ימינה: “בעיצומו של מופע הנוכלות של בנט ושקד אמש הלכתי לישון אמש בתחושת ייאוש. אבל הנה הגיע עמיחי שיקלי ושיקם את אמונתי שגם יש אנשים טובים בהצגה הזאת ונתן לי זיק של תקווה. אז יותר מכל ובראש ובראשונה מעומק ליבי, תודה”.

ח”כ שלמה קרעי: “מברך את ידידי חה”כ עמיחי שיקלי על ההחלטה האמיצה כנגד הזרם. עמיחי, קורצת מחומר של מנהיגים. חומר שנבלע לאחרונה בחור השחור של הפוליטיקה הישראלית. יישר כח! איילת, הוי זנב לאריות ואל תהיי ראש לשועלים. בנט, “שש הנה שנא ה’…לב חרש מחשבות און רגלים ממהרות לרוץ לרעה” (משלי ו). חזור בך!”

ואילו ח”כ אלי אבידר מישראל ביתנו לגלג: “קצת מבולבל הבוקר. עשרות פושים: שיקלי שלח מכתב נוקב. שיקלי יתנגד לממשלת לפיד-בנט, שיקלי מוביל מרד. רק דבר אחד לא הבנתי, מי זה שיקלי?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המאמין
    05/05/2021 16:27
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ליברמן לא יודע מי זה שקלי, אבל כולם יודעים מי זה ליברמן. ליברמן, מכיר רק את ליברמן ועושה רק מה שטוב לליברמן, השאר היסטוריה….