האב שכח שהוא נסע איתו: בן שנה מביתר עילית נשכח 3 שעות ברכב

פעוט כבן שנה נפגע באורח בינוני לאחר ששהה זמן ממושך בתוך רכב סגור • פונה להדסה עין כרם כשהוא במצב יציב - עם סימני מכת חום • הדסה: כעת מצבו טוב, הוא ערני ויציב לחלוטין, ונמצא בטיפול והשגחה
חיים טוויל
י"ז אייר התשפ"א / 29.04.2021 12:54

פעוט כבן שנה הושאר היום (חמישי) ברכב סגור בעיר החרדית ביתר עילית למשך זמן ממושך.

מצבו מוגדר בינוני.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

הפעוט פונה למרפאה בביתר עילית ולשם הוזעקו חובשים ופראמדיקים של מד”א, שהעניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי”ח הדסה עין כרם במצב בינוני ויציב, עם סימני מכת חום.

פרמדיק מד”א, נתנאל רפואה: “הגענו למרפאה והובילו אותנו אל פעוט שהיה מעורפל הכרה וחם מאוד למגע. סיפרו לנו שהוא שהה זמן ממושך ברכב סגור.

“הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל קירור ומתן נוזלים, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ שקוררה מראש ופינינו אותו לבית החולים במצב יציב”.

מהדסה עין כרם נמסר: למלר”ד ילדים בהדסה עין כרם, פונה תינוק כבן שנה במצב בינוני, לאחר שנשכח ברכב הוריו במשך 3 שעות.

כעת מצבו טוב, הוא ערני ויציב לחלוטין, ונמצא בטיפול והשגחה על ידי צוות רפואה דחופה ילדים.

ד”ר סער חשביה, מנהל מלר״ד ילדים בהדסה עין כרם: “בנס נמנע היום אסון כבד, וזאת הודות לטיפול היעיל והמהיר של מד”א. עם תחילת עונת הקיץ חשוב להזכיר את הסכנה שבשכחת ילדים במקומות סגורים ואת הסכנה שבפגיעות חום”.

אמו של התינוק קראה להורים אחרים ללמוד מן המקרה שלה, להזהר ולבדוק היטב שלא נשכח פעוט ברכב. לדבריה, התינוק שבדרך כלל נוסע עם האם, נסע הבוקר במסלול שונה והצטרף לאב. ככל הנראה התינוק נרדם ברכב והאב שכח שהוא נסע איתו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה כ"כ מזעזע!!
    02/05/2021 08:27
    מיה
  1. לא ייאמן שעדיין קורים מקרים כאלה ובמיוחד אחרי הסופש שהיה לנו.. יש מערכות כ”כ חכמות, כמו הכפתור, שנועדו להגן על היקרים לנו מכל ולהתריע במקרה שכחת ילדים באוטו, שאני לא מבינה איך עדיין יש הורים לילדים שלא מחזיקים אותה. ליבי עם המשפחה..