“אבן גדולה וחדה” I אוטובוס הותקף בהר הזיתים: חרדית בת 70 נפצעה

ערבים יידו אבנים לעבר אוטובוס שהסיע חרדים בהר הזיתים: אחד החלונות התנפץ ונוסעת נפצעה קל ברגלה • נוסע: "האבן חדרה לאוטובוס ובנס במקום בו פגעה לא ישב אף אדם. האבן פגעה ברגלה של אישה מבוגרת"
חיים טוויל
ז' אייר התשפ"א / 19.04.2021 13:27

אוטובוס הותקף בצהריים (שני) בהר הזיתים באבנים.

החרדים שנסעו באוטובוס נמלטו לכיוון הר הצופים. אחת הנוסעות, אישה כבת 70, שנפצעה פונתה לבית החולים.

רק לאחר כחצי שעה חברה אל הנפגעים ניידת משטרה.

אחד מנוסעי האוטובוס תיאר: “היינו בחלקת תש”ח ברחוב אל מקודסי. כשחזרנו זרקו עלינו אבן ענקית. האבן חדרה לאוטובוס ובנס במקום בו פגעה לא ישב אף אדם. האבן פגעה ברגלה של אישה מבוגרת, מדובר באבן גדולה וחדה”.

הנוסע תיאר כי חובשים של ארגון ‘הצלה’ פינו את האישה לבית החולים, בעוד הנוסעים מנסים ליצור קשר עם המשטרה. “התקשרתי למשטרה מיד ואחרי 25 דקות התקשרתי שוב למה לא מגיעים, ואחרי כמה דקות הגיעו”, סיפר.

מאיחוד הצלה נמסר כי צוות אמבולנס וחובשים נוספים העניקו סיוע ראשוני לאישה כבת 70 שנפגעה מהאבן שנזרקה לעבר האוטובוס.

לדברי הנוסעים, האוטובוס נפגע מאבן שהושלכה לעברם כשחזרו מהר הזיתים, והחובשים הגיעו לרחוב יצחק הנדיב,שם הוענק לאישה סיוע רפואי ראשוני.

מהמשטרה נמסר: כוחות משטרת ישראל הוזעקו לשכונת א טור בירושלים – בעקבות דיווח אודות יידוי אבנים לעבר אוטובוס. כתוצאה מכך התנפץ אחד החלונות ונוסעת נפצעה קל והועברה לטיפול רפואי.

כוחות המשטרה ובהם לוחמי מג”ב עורכים סריקות במטרה לאתר חשודים.

עו”ד חיים בלייכר מארגון חוננו: “בימים האחרונים מגיעים אלינו מקרים רבים של תקיפות אנטישמיות קשות מירושלים ומשאר רחבי הארץ – מהצפון ומיפו. מדובר בגל אנטישמי של המון ערבי ישראלי מוסת. יש צורך דחוף במבצע חומת מגן נגד האויב, תלמידיו של המופתי – שותפו של היטלר. אנו מצדנו נעשה מאמץ לרדוף משפטית את האויב הן בליווי ההליך הפלילי והן בתביעות אזרחיות כנגד כל פעולה אנטישמית”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות