נסראללה בלחץ מדאע”ש: “המפלצת שוחררה. זה מאבק לחיים ומוות”

העיתון 'דיילי סטאר' מפרסם פרטי פגישה בין חסן נסראללה לוואליד ג'ומבלט במהלכה אמר מזכ"ל חיזבאללה: ארגון דאע"ש מהווה איום על כל המיעוטים במזרח התיכון - כולל על לבנון
נחמן גור
י"ח אב התשע"ד / 14.08.2014 16:24

בשיחה  שקיים מזכ”ל חיזבאללה, חסן נסראללה, עם מנהיג הדרוזים בלבנון, וואליד ג’ומבלט, הוא הזהיר: ארגון דאע”ש מהווה איום על כל המיעוטים במזרח התיכון – כולל על לבנון.

הפגישה בין השניים, שפרטיה פורסמו בעיתון ‘דיילי סטאר’, הייתה פגישה ראשונה מזה שלוש שנים.

ג’ומבלט, מנהיג הדרוזים הוותיק, דיבר על “רצח עם מחריד וטבח” שמבצע ארגון דאע”ש במקומות שכבש בסוריה ועיראק, בעוד נסראללה פירט את הצעדים בהם נוקט ארגון החיזבאללה נגד דאע”ש, ואת ההשלכות על האזור כולו.

“אנחנו הכוח הכי גדול שמוכן להקריב הקרבות מהותיות. אנחנו מוכנים להילחם גם עוד 10 שנים”, אמר נסראללה.

נסראללה אמר גם, כי חיזבאללה מגן לא רק על השיעים בלבנון, אלא על המדינה כולה, כולל הנוצרים והדרוזים.

בהתחלה לא התערבנו באירועים בסוריה, אמר מזכ”ל החיזבאללה השיעי, אך לאחר מכן הבנו שאין שום קשר לסיסמאות של האופוזציה בסוריה, ושסוריה כולה נמצאת על הכוונת של ארגוני הטרור הסונים.

ג’ומבלט הסכים עם נסראללה והודה כי הגיבוי שהעניקו הדרוזים לאופוזיציה בסוריה היה “טעות גדולה”.

“הם הוכיחו שהם לא ראויים לתמיכתנו ולגודל האחריות, ושהם לא מסוגלים לשלוט אפילו במטר אחד מהשטח”, אמר ג’ומבלט על צבא סוריה החופשית.

נסראללה החרה אחריו והוסיף: “כולם מודעים לאיום שמציב דאע”ש. כל המידע שאנחנו מקבלים מצביע על כך שדאע”ש מתכוון לשעוט קדימה ולכבוש את ירדן וסעודיה. המפלצת שוחררה והאיום לא מוגבל רק לסוריה ועיראק”.

נסראללה אמר שדאע”ש משרת את ישראל: “דאע”ש מתכוון להגיע לשטחים חדשים וזה מאבק של חיים ומוות שלא פחות חשוב מהמאבק באויב הישראלי כיוון שהפעולות של דאע”ש משרתות את ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות