סמוטריץ’ תקף, טיבי השיב בגרמנית ויאיר גולן צייץ: ‘תהליכים? בבקשה’

סמוטריץ' תקף את טיבי: "נדאג שערבים שלא מכירים בכך שארץ ישראל שייכת ליהודים - לא יישארו כאן" • טיבי השיב: "אוי בצלאל היית ונשארת נער גבעות מתלהם. יאללה תחפף Du bist ein Rassist" • ואז קפץ איש השמאל הקיצוני ממרצ
אריה ריבקינד
כ"ה ניסן התשפ"א / 07.04.2021 16:58

יו”ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’ תקף היום (רביעי) את חבר הכנסת אחמד טיבי – לאחר שהאחרון התייחס לדבריו של הרב שמואל אליהו, והשתלח בו.

עד 65% הנחה: יריד הספרים השנתי של ‘מוסד הרב קוק’ חוזר בענק

סמוטריץ כתב: “שמעתי שאחרי שהרב שמואל אליהו אמר שמוסלמי אמיתי צריך לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, אחמד טיבי פער עליו את פיו. אז אחמד, מוסלמי אמיתי חייב לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, ולאורך זמן ערבים כמוך שלא מכירים בכך לא יישארו כאן. הרב שמואל ורבבות תלמידיו, ובהם אנחנו, נדאג לכך”.

טיבי ענה לו: “אוי בצלאל היית ונשארת נער גבעות מתלהם. העובדה שלא תהיה שר, אלא בהישענות על ערבים עושה לי נחת. אבל אני ערבי שלא סופר אותך, ולא רוצה לשכנע אותך בכלום ולא את הרב ההוא שאמר שהארץ מקיאה את הערבים.. יאללה תחפף Du bist ein Rassist”.

סמוטריץ’ החזיר לו: “אוי אחמד, אהיה שר וזה לא יהיה בשום פנים ואופן בהישענות על תומכי טרור ומחבקי מחבלים כמוך וכמו החברים שלך ברע”מ. אתם תמשיכו לעשות פרובוקציות ילדותיות במליאה ואנחנו נמשיך לבנות את ארץ ישראל כביתו של העם היהודי, בעבורו ובעבור אלו שמקבלים את היותה של ישראל מדינה יהודית”.

מי שהתערב בעימות הוא איש השמאל הקיצוני, ח”כ יאיר גולן, שלפני חמש שנים, בהיותו סגן הרמטכ”ל, נשא את ‘נאום התהליכים’ הפוליטי.

“יום השואה בפתח. והנה לכם, גזען מהזן האומלל ביותר – הזן שהביא אסונות כבדים על העם היהודי. תהליכים? בבקשה”, צייץ גולן על דברי סמוטריץ’.

הרב אליהו, רב העיר צפת, כתב אתמול מסר ליו”ר רע”מ מנסור עבאס ולתנועה האסלאמית. “אפשר לריב פה עוד מאה שנה. אלוקים עושה את הדברים שלו. אתם רואים, עם ישראל הולך ומתחזק, הולך ומצליח. למה? כי הוא אמר ויהי.

“הכי חכם שנעצור רגע, נתבונן, נקבל עלינו עול מלכות שמיים. נקבל על עצמנו לעשות מה שהוא אומר. אז, כולנו בנים שלו. גם אנחנו וגם אתם. כל אחד הוא אומר לו אתה תהיה פה, ואתה תהיה פה. ככה זה, הוא קובע. יהיו רצון שהקדוש ברוך הוא יתן לכולנו שכל לעבוד בחכמה ולהפסיק עם המלחמות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות