שירות רופא עד הבית עם חברת אמבולנט – לדעת שיש מי ששומר עליכם

אמבולנט גאה להציג את מערך שירותי רפואה דחופה על הבית. על ידי חיוג מהיר למוקד הרפואי, נשלח לבית שלכם רופא מקצועי ומנוסה, אשר ידאג להפנות אתכם לבדיקות הרלוונטיות, לבצע בדיקת א.ק.ג, בדיקת שתן, לקחת מדדים, והכי חשוב – להעריך את מצבכם
תוכן שיווקי
כ"ד ניסן התשפ"א / 06.04.2021 00:31

מרבית האנשים לא מודעים על קיום שירותי רפואה דחופים אשר מגיעים עד בית הלקוח, להעניק סיוע. אמבולנט גאה להציג את מערך שירותי רפואה דחופה על הבית. על ידי חיוג מהיר למוקד הרפואי, נשלח לבית שלכם רופא מקצועי ומנוסה, אשר ידאג להפנות אתכם לבדיקות הרלוונטיות, לבצע בדיקת א.ק.ג, בדיקת שתן, לקחת מדדים, והכי חשוב – להעריך את מצבכם הרפואי!

רופא עד הבית לאנשים עם בעיות לב – אמבולנט בע”מ

שירות רופא עד הבית נועד להעניק עזרה לאנשים עם מגוון בעיות רפואיות, ובפרט – אנשי בעלי מחלות לב. מצבים קרדיולוגיים תופסים את רוב האנשים עם הגיל המופלג. כמה פעמים קרה לכם שהרגשתם כאב בלב, או אפילו בום דקירתי. רבים מבני האדם דוחים את הטיפול הרפואי ליום שאחרי, אף שמומלץ ביותר לבצע בדיקה מהירה בעזרת רופא מוסמך.

בדיקת א.ק.ג מהירה ופשוטה, אשר תוכל לזהות את הפעילות הלבבית שלכם, על ידי לקיחת מדדים נוספים – ניתן לאמת את מצבכם הרפואי.

שבתות וחגים – מוקד אמבולנט זמין עבורכם 24/7

הרבה מהאנשים נוטים לדחות בעיות לב לבוקר המחרת, לצורך נסיעה מסורבלת וארוכה לקופות החולים השונות, או בתי החולים המרוחקים – ומיותר לציין לגבי ההמתנה הארוכה לתורים.

לצורך כך, הקימה אמבולנט את שירות רופא עד הבית – שירות רפואי של מוקדי חירום ארציים, בשיתוף צוותי רפואה מיומנים, אשר ערוכים לספק עבורכם מענה נרחב.

אמבולנט ערוכה ומזומנת לספק עבורכם מענה במתכונת 24/7. מוקדים חברת אמבולנט זמינים ופרוסים בפריסה ארצית נחרבת. אתם יכולים לשכוח על נסיעות מיותרות, בשעות לילה מאוחרות וערבי חג בהם המתכונת בקופות החולים ובתי החולים מצומצמת. עם חברת אמבולנט אתם תוכלו לקבל שירות רפואי אמין ומקצועי לכל בעיה רפואית.

למה בעיות קרדיולוגיות דורשות את עירוב אמבולנט בע”מ

מצבי בעיות לב, הינם מצבים רפואיים המצריכים התערבות מיידית של אנשי רפואה מוסמכים. חברת אמבולנט הפועלת מזה 30 שנה, נחשבת לחברה ותיקה ואמינה בתחום הענקת שירות רפואי מהיר ודחוף. הרופא אשר יגיע לביתכם, ייקח מכם את כל הפרמטרים הדרושים לזיהוי הבעיה הרפואית, תוך בדיקת א.ק.ג משוכללת – מה שיביא את התוצאות למדדים אמינים ובטוחים למען בריאות הלב שלכם!

אמבולנט מאחלת לכם בריאות איתנה – שמרו על עצמכם!

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות