יממה לפני ההשבעה בכנסת: אלון דוידי התפטר מימינה וחוזר לשדרות

יממה לפני השבעת הכנסת החליט דוידי, הרכש המשמעותי ביותר של ימינה, להישאר בתפקיד ראש העיר שדרות - על רקע החשש מבחירות חמישיות • ח"כ לשעבר עידית סילמן תיכנס במקומו • דוידי הוזכר כמתנגד אפשרי לכניסה לממשלה עם מפלגות השמאל ובסיוע המפלגות הערביות
אריה ריבקינד
כ"ג ניסן התשפ"א / 05.04.2021 10:50

מועמד מס’ 3 ברשימת ימינה לכנסת ה-24, ראש עיריית שדרות אלון דוידי, הודיע על התפטרותו יממה לפני השבעת הכנסת החדשה. כך דווח הבוקר (שני) בחדשות 12.

עד 65% הנחה: יריד הספרים השנתי של ‘מוסד הרב קוק’ חוזר בענק

משמעות החלטתו של דוידי: ימשיך לכהן כראש עיריית שדרות וכהונתו כראש העיר לא תפקע.

דוידי היה הרכש המשמעותי ביותר של ימינה ערב הבחירות לכנסת ה-24, והוצב במקום גבוה ברשימה.

עם הצטרפותו לרשימת ימינה עזב דוידי את תנועת הליכוד בה היה חבר שנים רבות, וזאת למרות הפצרות ראש הממשלה.

להתפטרות יש גם משמעות למגעים הקואליציוניים: דוידי הוזכר כמתנגד לכניסה לממשלה עם מפלגות השמאל ובסיוע המפלגות הערביות – ואף התפרסמו דיווחים שלפיהם יסרב לתמוך בממשלה כזו.

במקומו תיכנס לכנסת ח״כ לשעבר עידית סילמן.

סילמן, בת 40, היתה יו”ר מרכז מפלגת הבית היהודי וחברת הכנסת מטעם המפלגה בכנסת ה-21.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: ״החלטתי להישאר בתפקידי כראש העיר שדרות כעת. הצטרפתי לימינה מתוך אמון עמוק במנהיגותו של נפתלי בנט ומתוך אמונה בערכי התנועה, ערכים של אהבת העם והארץ, ביצועיסטיות ושליחות ציבורית עמוקה, ועודני מאמין במפלגה ובחבריי לדרך. אני מודה לחברי וידידי, יו״ר התנועה נפתלי בנט, ומגבה אותו בפעולותיו להבאת ממשלת יציבה ומתפקדת לישראל”.

יו״ר ימינה נפתלי בנט: ”אלון דוידי הוא חבר ומנהיג ערכי ומוכשר. ‏אלון החליט להישאר בתפקידו כראש העיר שדרות ולכן לא יושבע כחבר כנסת. ‏אלון ממשיך בימינה והוא יוביל את הפעילות המוניציפאלית של התנועה במלוא התנופה״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות