סופה לנדבר שברה שתיקה ומספרת את “כל האמת” על ליברמן • צפו

השרה לשעבר מטעם מפלגת 'ישראל ביתנו' פרסמה סרטון מיוחד: "ליברמן לא עשה כלום למען הקהילה הרוסית. הוא דיקטטור. בחיים לא נתן לנו אישור להעביר חוקים של דת ומדינה. איווט מוכן לשבת עם הרשימה המשותפת"
חרדים 10
ט' ניסן התשפ"א / 21.03.2021 22:31


סופה לנדבר, מי שהייתה שרה מטעם מפלגת ‘ישראל ביתנו’, פרסמה הערב (ראשון) סרטון בחשבון הפייסבוק שלה – בו היא תוקפת בחריפות את יו”ר המפלגה אביגדור ליברמן.

שני ילדים זועקים: “אנחנו רוצים להישאר יהודים!” • פרשה מטלטלת

מחפשים רעיון למנת דג לחג? קבלו עשרות מתכונים למנות של דגים

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

“פנייתי לאזרחי ישראל: יום לפני הבחירות החלטתי לשבור שתיקה שכפו עליי ולהעביר מסר חשוב למצביעי ישראל ביתנו, שבמהלך 15 שנה הייתי נאמנה להם”, אמרה. “אינני יכולה להרשות לעצמי להמשיך עם שתיקתי. כל האמת על אביגדור ליברמן שאתם צריכים לדעת”.

היא הוסיפה: “שנתיים אחרי שסיימתי תפקיד כשרת עלייה וקליטה מטעם ‘ישראל ביתנו’ שתקתי, פחדתי, אבל היום אני רוצה להזהיר אתכם – אתם מצביעים עבור מפלגה שתמיד מכרה את עצמה כמפלגת ימין וזה לא נכון”.

בין היתר סיפרה לנדבר: “איווט מוכן לשבת עם מפלגות השמאל והרשימה המשותפת, וכך זה יהיה אחרי הבחירות. הוא דיקטטור, הכל צריך לעשות לפי דרישה שלו. הוא שונא את כולם ומעביר קולות מימין לשמאל – היום זה חרדים, אתמול ערבים.

“אתם צריכים לדעת מי זה באמת אביגדור ליברמן, לא מה שהוא מוכר לבוחרים – אלא את פרצופו האמיתי. ההרגל שלו לנצל ולזרוק -שנאה שנאה שנאה. הוא בחיים לא נתן לנו אישור להעביר חוקים של דת ומדינה, יש לו סלידה מהומואים. הוא בחיים לא נתן להם תמיכה. אני עדה לכך שהוא לא היה מגיע לנציגים של הקהילה. הוא מעולם לא דאג לעולים, לפנסיות ולבנייה. השירות כלפי אזרחים זו מילה גסה בישראל ביתנו”.

לנדבר הוסיפה ואמרה: “ומה קורה עם אותם קשישים שלהם חייבים לדאוג? הוא ינצל אתכם בבחירות וישלח, כמו ששלח אחרים ששירתו אותו והיו נאמנים לו ולדרך”.

ישראל ביתנו הגיבה: ”צר לנו שסופה לנדבר בחרה להמיר כעסים ותסכולים אישיים מכך שלא שובצה לרשימת ישראל ביתנו לכנסת לשקרים והשתלחויות אישיות ביו”ר המפלגה. אנחנו מאחלים לגב’ לנדבר בריאות והצלחה בהמשך הדרך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות