זה העונש שקיבל חרדי שהשליך ספל על ילדה בבני ברק ופצע אותה

הנאשם השליך ספל על ילדה בת 11 בבני ברק - ואחד הרסיסים חתך את פניה • הילדה ואימה טענו אז כי פגע בה מפני שהתלבשה "לא צנוע" • בית המשפט קבע: הסיבה אחרת - הנאשם כעס כי הילדה הרעישה • עורך דינו: "התיק החל בקול רעם גדול, והסתיים בקול ענות חלושה"
חרדים 10
כ"ד אדר התשפ"א / 08.03.2021 13:50

בית משפט השלום בתל אביב גזר 250 שעות לתועלת הציבור, קנס בסך 500 שקלים ופיצוי בסך 5,000 שקלים על תושב בני ברק, שזרק בשבת לפני 4 שנים ספל לעבר ילדה בת 11 ופצע אותה בפניה.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

המדינה ביקשה עיכוב ביצוע על ההחלטה. כך דווחה ליה ספילקין בחדשות 12.

הילדה ואמה טענו בשעתו כי הנאשם פגע בילדה משום שהתלבשה באופן לא צנוע, אך בית המשפט קבע כי האיש התרגז מפני שהילדה וחברותיה הרעישו סמוך לבית הכנסת.

עוד נקבע בפסק הדין, כי זריקת הספל לא הייתה תקיפה מכוונת.

הילדה, שהייתה אז בת 11, שהתה ביום האירוע עם חברותיה בסניף ‘בני עקיבא’ ברחוב יהודה הלוי, הממוקם סמוך לבית כנסת. הנאשם, שהתפלל במקום, יצא על מנת לבקש מהן לשמור על השקט ונכנס חזרה.

בפסק הדין מתואר, כי כעבור מספר דקות יצא שוב, צעק על המתלוננת וחברותיה והשליך לעברן את ספל מחרסינה, שאחד מרסיסיו פגע בילדה וגרם לחתך עמוק בפניה.

השופטת נועה תבור כתבה: “הנאשם לקח אחריות מלאה על המעשה והביע צער ובושה עליו. לא מדובר במעשה מתוכנן, אבל לא ניתן להתעלם מהנזק שנעשה לקטינה. השלכת הספל היא תגובה בלתי מידתית ושימוש בכלי בקלות דעת”.

עו”ד עומר בללי, שייצג את הנאשם, אמר בתגובה לחדשות 12: “התיק הזה החל בקול רעם גדול והסתיים בקול ענות חלושה. המדינה הסכימה עם טענותינו שלא מדובר בתקיפה חמורה של ילדה בגלל שלא הייתה צנועה, חרף טענותיה הראשונות של הילדה ואימה”.

“בפועל, מדובר באירוע מצער שעדיף שלא היה קורה, אך לא הייתה תקיפה מכוונת. הנאשם השליך כוס לעבר חבורה של בנות אשר הרעישה בחוץ, מתוך ניסיון לגרום להן לחדול מלהקים רעש. הילדה נפגעה מרסיס כוס שנשברה ולא הייתה כוונה לפגוע בה. העונש שהוטל על ידי בית המשפט הוא נכון וצודק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות