זוהיר בהלול מסביר: איך מצליח נתניהו לסחוף את המגזר הערבי?

הח"כ לשעבר מטעם מפלגת העבודה הסביר לבן כספית ואריה אלדד מה עומד מאחורי המהלך של נתניהו במגזר הערבי: "הזיכרון של הציבור קצר. הם רוצים להביא משכורת טובה הביתה"
חרדים 10
כ"ג אדר התשפ"א / 07.03.2021 19:50

שבועיים וחצי לפני הבחירות לראשות הממשלה, וטרם ברור האם הקמפיין של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקרב המגזר הערבי ינחל הצלחה. זוהיר בהלול, חבר הכנסת לשעבר מטעם מפלגת העבודה, שוחח היום (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והביע דעתו על יכולותיו של נתניהו להשפיע על החברה הערבית כאשר טען כי “הזיכרון של הציבור קצר”.

כאשר נשאל על המהלך שמבצע נתניהו במגזר – אמר: “אני חושב שהציבור הערבי מתחבט היום יותר מאשר אי פעם, והוא עובר את המשבר הקשה בתולדותיו, ובנימין נתניהו יודע איך למלא את הווקום ואיך להרים קולות מהרצפה, שם ניתנת לו הזדמנות טובה מאי פעם.

“אני לא טוב באלקטורט, אבל אני חושב שהוא יודע לנצל מצבים. לעיתים ציני ולעיתים חכם ומנצל את המשבר בין ההגנה הערבית למגזר”.

בן כספית שאל: רק בבחירות הקודמות הוא הפעיל את ה’בוט’ שאמר שאזרחי ישראל רוצים להשמיד אותנו, והיום מעלה תמונה עם ‘שיחים’ ובכיתוב – ‘קפה עם חברים’. אין גבול לציניות?

בהלול השיב: “הוא בונה על זיכרון קצר, אך לעיתים אני תמה איך הערבים יכולים להיות בעלי זיכרון קצר. זה עניין ציני, תמיד אפשר להידבר עם שיחים. תמיד אפשר להצטלם עם תמונה שתיחקק בזיכרון”.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

בהמשך הוסיף: “הפוליטיקאים לא בוחלים בשום אמצעי לקושש קולות. האזרחים הערבים מתלבטים האם הם רוצים אולי אזרחות במקום לאומיות. הם רוצים להביא משכורת טובה הביתה הן לאישה והן לגבר, ובגלל זה נתניהו נכנס לוואקום, אולי הוא ילקט מנדט או שניים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות