לראותם בלבד? תכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים

גם בחלומות ה'גבוהים' ביותר שלך, את לא מעלה בדעתך שיש מי שעונדת תכשיטים בשווי מאה אלף שקלים ויותר? • אז זהו, שיש • צפי בתכשיטי היוקרה
תמי גיל
ט"ז אב התשע"ד / 12.08.2014 13:46

 קבוצת רולטיים, המתמחה בייבוא ושיווק מותגי שעונים ותכשיטים  בינלאומיים, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק תכשיטי המותג האיטלקי  GIANNI LAZARRO  (גי’אני לזארו).

 קולקציית התכשיטים תשווק ברשת אימפרס, רשת לשעוני יוקרה ותכשיטים, בבלעדיות בסניף רמת אביב, החל מחודש אוגוסט 2014.

 המותג נוסד לפני 30 שנה בארה”ב על ידי גי’אני לזארו האיטלקי, אמן ומעצב תכשיטי המותג. מנהלת יחד איתו את החברה אשתו של ג’יאני – מארה לזארו, בעלת החזון העסקי והשיווקי.

לחברה מגוון אקסלוסיבי וייחודי של תכשיטים אשר משווקים במספר רחב של חנויות בארה”ב, ברית המועצות וברחבי העולם כולו.

 תכשיטי לזארו צברו קהל לקוחות נאמנים ברחבי מזרח אירופה, גרמניה ואיטליה,  וזאת בזכות הבשורה היצירתית של חברת לזארו והוא במגע העיצוב האישי שמקבל כל תכשיט מג’יאני.

 הקולקציות של לזארו מבוססות על תכשיטי היי אנד (High end) ומורכבות מאלפי סגנונות שונים של יהלומים ואבני חן צבעוניות ברמה הגבוהה ביותר המשובצות בתכשיטי זהב ובפלטינה.

כל תכשיט מזוהה עם המראה שלו ומתאפיין ב”אופי ונשמה” הייחודיים לו. כמו כן מעצב המותג תכשיטים לפי הזמנה מיוחדת.

המותג משיק 3 קולקציות בשנה, כאשר כל קולקציה מעוצבת בצורה ובאופי שונה ותואמת לטרנדים החמים של אותה תקופה. לדברי מארה, המאפיין אותם הוא: “קריאטיביות איטלקית עם ביצוע גרמני”.

 הפילוסופיה העומדת מאחורי החברה היא: “התפקיד שלנו זה להלביש את האישה שרוצה להיות לבושה בצורה מיוחדת ואינדיבידואלית”. ורואים זאת בקולקציות המרהיבות שלהם.

 טווח מחירי התכשיטים (נא לא להיבהל) 9,000-120,000 ₪

לדברי אלעד לוי, מנכ”ל חטיבת התכשיטים בקבוצת רולטיים: “תכשיטי לזארו ידועים בסגנונם הצבעוני, האופנתי והמודרני  ולפיכך דאגנו להביא לישראל את קו התכשיטים בתמהיל הפונה לנשים המבינות בתכשיטים.  בדקנו מספר רב של מותגים מובילים על מנת להחדירם לשוק הישראלי והחלטנו להתמקדבתכשיטי לזארו המיוחדים כדי להשלים ולשפר את הקולקציה בחנויות הרשת. תכשיטי לזארו יעניקו תחושה גם לנשים בישראל כמו שגרמו לנשים ברחבי העולם של ייחודיות לשמה”.

 רשת אימפרס פרוסה על פני אחד עשר חנויות ברחבי הארץ. הרשת משווקת כ-30 מותגי שעוני יוקרה ואופנה בינלאומיים ותכשיטים ייחודיים.

אז גם אם אינך מסוגלת להרשות לעצמך (מי יכולה?) הביטי בתמונות:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות