מיני סאונד מציגה: מכשירי השמיעה הקטנים ששינו את עולם מכשירי השמיעה

אם אתם חושבים בטעות שהגודל הקטן בא על חשבון הביצועים, כדאי בהחלט שתחשבו שוב: לא רק שמדובר במכשירי שמיעה מצוינים ומתקדמים במיוחד, אלא שחלק מהדגמים נחשבים כיום למכשירי השמיעה הטובים ביותר בעולם
תוכן שיווקי
כ"ה שבט התשפ"א / 07.02.2021 12:32

נדיר מאד למצוא כבדי שמיעה שלא עמדו לפחות פעם אחת בפני הסיטואציה הבאה:

לאחר חיפוש ממושך וארוך אתם מוצאים סוף סוף מכשיר שמיעה איכותי שעוזר לכם לשמוע טוב יותר ולתקשר כראוי עם הסביבה הקרובה. כשאתם מרכיבים אותו אתם מבינים שהוא גדול ומגושם והרבה אנשים סביבכם מסתכלים עליכם באופן מוזר.

לעוד מידע באתר מכון שמיעה אודיו סאונד www.audiosound.co.il.

אם גם לכם הסיטואציה הזו מוכרת, דעו שאתם ממש לא לבד ושיש עבורכם בשורה חדשנית ופורצת דרך. בשנים האחרונות פיתחו חברות מכשירי השמיעה המובילות בעולם, מכשירי שמיעה בעיצוב פורץ דרך. מדובר למעשה במכשירי שמיעה כל כך קטנים, כך שאפילו לא ניתן להבחין שאתם מרכיבים אותם.

הנה הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת על המכשירים האלו:

גודל מזערי, עוצמה ענקית

מדובר בעצם בפיתוח פורץ דרך של טובי המהנדסים בחברות הגדולות, שלמעשה יצרו מכשירים מיוחד בגודל של פול קפה שנכנסים בשלמות ובצורה מדויקת לתעלת האוזן של המשתמש. המכשירים האלו כוללים בעצם את המעבד שהוא המוח של מכשיר השמיעה, את הרמקול והמיקרופון ואת כפתורי ההפעלה השונים. ניתן להזמין מכשירי שמיעה עד הבית.

אם אתם חושבים בטעות שהגודל הקטן בא על חשבון הביצועים, כדאי בהחלט שתחשבו שוב. לא רק שמדובר במכשירי שמיעה מצוינים ומתקדמים במיוחד, אלא שחלק מהדגמים נחשבים כיום למכשירי השמיעה הטובים ביותר בעולם. הם מצוידים בטכנולוגיות מתקדמות לסינון וניטרול רעשי רקע, מגיעים עם מנגנון סריקה חכם שיכול לקלוט צלילים המקיפים את המשתמש מכל עבר והם מחלקים את הסאונד במספר גבוה של ערוצים דיגיטליים.

התאמה לכל משתמש

יתרון עצום נוסף של המכשירים הקטנים (המכונים בקיצור CIC בעגה המקצועית) הוא שמדובר במכשירים המותאמים באופן אישי לכל משתמש. על ידי לקיחת מידת תעלת האוזן, כל מכשיר מיוצר באופן אישי ומותאם לכל מי שרוכש אותו.

היתרון הגדול כאן הוא שמדובר במכשירים שלא זזים ומציקים בעת ההרכבה שלהם ובוודאי שלא נופלים מהאוזן. בחלוף הזמן ולאחר ההסתגלות למכשיר, משתמשים רבים מדווחים כי הם כלל לא מרגישים שהם מרכיבים אביזר חיצוני וחלקם אפילו שוכחים שהוא נמצא עליהם.  לקטלוג מכשירי שמיעה.

למי כדאי לקנות מכשירי שמיעה קטנים?

בראש ובראשונה חשוב להבין כי זהו המכשיר המושלם עבור כל מי שמחפש דיסקרטיות ושימוש מוצנע. משתמשים רבים לא מעוניינים להסתובב עם מכשירים מגושמים ובולטים לעין והמכשירים האילו בהחלט מאפשרים את זה. כמו כן, מדובר כאמור בכמה מדגמי מכשירי השמיעה הטובים ביותר בעולם, כך שמי שמחפש איכות שמע ברמה הגבוהה ביותר בהחלט ימצא אותה כאן.  לעוד מידע.

למי המכשירים הקטנים פחות מתאימים?

ובכן, החיסרון הבולט של מכשירי השמיעה קטנים הוא גם היתרון שלהם בעצם וזו העובדה שהם מכשירים קטנים במיוחד. לכן, מי שפחות מסתדר עם מכשירים קטנים מאד ונוטה לאבד אותם, מי שיתקשה בתפעול כפתורים קטנים ושינוי הגדרות דרכם ומי שיתקשה בהחלפת סוללות קטנות מהרגיל, ככל הנראה פחות יתחבר לסוג המכשירים הזה.

יחד עם זאת שווה בהחלט לומר שעם רצון וסבלנות כמעט כל אדם יוכל להתרגל למכשירי השמיעה הקטנים בקלות.

כמו כן שווה לציין כי מדובר במכשירי שמיעה שיודעים לת מענה לירידות שמיעה בדרגות שמיעה שונות, החל מירידות שמיעה קלות ופשוטות ועד לירידות שמיעה עמוקות ומורכבות.

בשורה התחתונה

אם אתם מחפשים מכשיר חזק, איכותי ואמין ונראות חיצונית ודיסקרטיות זה דבר שחשוב לכם, אין ספק שהמכשירים הקטנים בתצורת CIC הם מושלמים עבורכם. במכוני השמיעה המובילים בארץ תוכלו להתנסות בהם בטרם השימוש ולהבין אם הם אכן יתאימו לכם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות