ניצחון של סאדיגורה-ים: השופט דחה התביעה למינוי כונס נכסים

בניסיון להרבות שלום: עורכי הדין של צד סאדיגורה-ירושלים הציעו כי שני האחים האדמו"רים יוכלו לבקר כל אחד בנכסי העמותה השניה • השופט: שהצדדים יגיבו בתוך שבוע, אם הגיעו להסכמות • גורם המקורב לסאדיגורה-ירושלים: "היום התברר קבל עם ועולם אצל מי הצדק והיושרה"
יוסף גרינבוים
כ' שבט התשפ"א / 02.02.2021 18:06

בבית המשפט המחוזי בירושלים התקיים היום (שלישי) בצהריים דיון בפני השופט אריה רומנוב – בתביעה שהגישו נציגי הרבי מסאדיגורה-בני ברק, הרה”צ רבי יצחק יהושע העשיל פרידמן, למנות כונס נכסים לעמותת מוסדות סאדיגורה-ירושלים.

הטכניון קורא לך להצטרף: מלגת קיום ומימון מלא עם ליווי אישי

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

לאחר שכבוד השופט הודיע שלא יקבל את הבקשה, דרש צד סאדיגורה-בני ברק לקבל זכות חתימת חובה על כל צ’ק. גם את בקשה זו השופט דחה.

לאחר הכישלון הנחרץ בבקשות, הוסיף צד בני ברק שוב לנסות להכריח את צד ירושלים, בראשם עומד האדמו”ר הרה”צ רבי מרדכי שלום יוסף פרידמן, לדיון בזבל”א – וגם את דרישה זו  לא קיבלו.

יצוין, כי בניסיון להרבות שלום בין הצדדים ולהוריד את רף המתיחות המיותרת, הציעו עו”ד מיכל רוזנבוים ועו”ד יניב בריטשטיין – שניהלו את התיק מצד סאדיגורה-ירושלים והובילו לנצחון – כי שני האחים האדמו”רים מסאדיגורה יוכלו לבקר כל אחד בנכסי העמותה השניה.

נציגי צד בני ברק ביקשו לקבל את “אישור הגורמים המוסמכים”.

על כך השופט הציע שיגיבו בתוך שבוע, אם מסכימים לקבל הצעה ברוח זו.

גורם המקורב לצד סאדיגורה ירושלים אומר בסיום הדיון: “האמת יוצאת לאור. היום התברר קבל עם ועולם אצל מי הצדק והיושרה ומי הם אותם הפועלים נגד התורה הקדושה. היה לנו ברור מהרגע הראשון כי העתירה הקנטרנית וניסיון המסירה השפלה של צד בני ברק יידחה על הסף.

“זכותם של רבותינו הקדושים מסאדיגורה, תמשיך ללוות אותנו ותגן עלינו מפני אותם מחרחרי הריב המנסים לעשות הכל בשביל למחוק את מורשתם היל”ת ולהתנכל לממשיכי דרכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות