מצומצמת? מאות חגגו בחתונת נכדי אדמו”רי צאנז ותולדות אהרון

בחסידות צאנז הודיעו בשבוע שעבר שהחתונה של נכדי האדמו"רים מצאנז ותולדות אהרון, שתוכננה להתקיים בהשתתפות אלפי חסידים, תתקיים "במתכונת מצומצמת ביותר" • בסוף הגיעו רק כמה מאות שלא שמרו על ההנחיות • במשטרה לא ידעו ולא שמעו: "האירוע שמצולם לא מוכר"
יוסף גרינבוים
ט"ו שבט התשפ"א / 28.01.2021 11:51

ההפרות במגזר החרדי: אמש (רביעי) התקיימה בקרית צאנז בנתניה חתונת נכדי האדמו”רים מצאנז ותולדות אהרון, בהשתתפות מאות חוגגים.

בשבוע שעבר הודיעו בחסידות צאנז על ביטול החתונה הגדולה, שתוכננה בהשתתפות אלפי חסידים, וציינו ש”האירוע יתקיים במתכונת מצומצמת ביותר”.

האירוע אכן התקיים בצורה מצומצמת יחסית לגודל של החצרות, אבל התנהל בניגוד להנחיות, כאשר המשתתפים לא עוטים מסכות ולא שומרים על ריחוק. 

מהמשטרה נמסר ל’כאן חדשות: “האירוע שמצולם לא מוכר. אתמול התקיימה חופה תחת כיפת השמיים עם מספר מצומצם של משתתפים, שהתפזרו כעבור 30 דקות”.

כפי שדווח בחרדים 10, בהודעה שפרסם ‘איגוד חסידי צאנז’ לחסידים – נאמר:  “בשל המצב בו כלל ישראל נתון בימים אלו, כאשר ל”ע רבים מחולי ישראל על ערש דווי וזקוקים לישועה, שמחת הנישואין של נכד כ”ק מרן אדמור שליט”א תתקיים הפעם במתכונת מצומצמת ביותר, בזעיר אנפין בחיק המשפחות הרוממות בלבד ובהתאם להנחיות”.

מדובר בחתונת נכד הרבי מצאנז, בן בנו הרה”צ רבי אברהם הלברשטם, חתן האדמו”ר מסטראפקוב, עם נכדת הרבי מתולדות אהרן, בת לבנו הגה”צ רבי משה קאהן, רב קהילת תולדות אהרן בלונדון.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אחר כך יכתבו כאן להתפלל לרפואת
    28/01/2021 12:34
    אבי
  1. כל מי שנדבק בחתונה הזו.
    חבים לאחריני, בושה וחרפה.
    חילול ה’ עצום.

  2. איסור פרסום
    28/01/2021 12:53
    חיים
  3. פרסום הדברים ע”י התקשורת הנכם מוסרים מזיקים ומלשינים, אתר שמתריע לפני כתיבת תגובות מפני לשון הרע צריך לחשוב הרבה לפני שמפרסם הודעות כאלו