המשטרה מהדקת: ממחר בבוקר יוצבו עשרות מחסומים בכל שעות היממה

מהשעה 6:00 יוצבו בכבישים הבין-עירוניים 25 מחסומים, שיתווספו ל-200 שפועלים בתוך היישובים • המחסומים בכבישים הבין עירוניים יפעלו בשעות היום והערב • במהלך שבוע הסגר הייתה עלייה של 34% בסך כל הדוחות שניתנו
חיים טוויל
א' שבט התשפ"א / 14.01.2021 19:20

הסגר המהודק נכנס לשבוע השני: החל מיום שישי בשעה 06:00 בבוקר המשטרה תהדק את האכיפה למשך סוף השבוע בערים ובכבישים הבין עירוניים.

עוד לא בן 27? בא להתמקצע בכל אחד מהגופים המכובדים והגדולים

גם בספהשבוע שעבר בוצע הידוק של האכיפה יחסית לשאר ימי השבוע.

לאורך כל סוף השבוע יוצבו מחסומים קבועים, שיאויישו בכוחות משטרה 24 שעות ביממה ובנוסף, יוצבו עוד מחסומים רבים בכבישים הבין-עירוניים. מעבר לאכיפה מוגברת בכבישים, במשטרה יתמקדו גם באכיפת המסחר וההתקהלות ברחבי הארץ.

המחסומים יהיו גם קבועים וגם מדלגים, והאכיפה המוגברת גם תכלול סיורים ממונעים ורגליים של כוחות, תגבור התחנות וכוחות האכיפה, הפעלה מוגברת של היחידה האווירית המשטרתית ועוד.

חושב על קריירה ממש טובה ופרנסה מכובדת? אל תהיה מוישה גרויס

“החל מ-06:00 בבוקר מחר ייפרשו 25 מחסומים בצירים הבין עירוניים עד 23:00, ובשבת מ-07:00”, אמר ראש מחלקת מבצעים במשטרה ניצב משנה ישי שלם. “אנחנו מפצירים בציבור לקיים את הסידורים החיוניים היום עד שעות הערב כדי שמחר אנשים יבלו כמה שפחות זמן בכבישים. יהיו גם פקקים”.

במשטרה הדגישו: “נוכח מצב החירום הלאומי הנוכחי ובכדי לשמור על בריאות הציבור ולמנוע הדבקה המונית – עיקר הפעילות המשטרתית תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות בדגש על התקהלויות אסורות, מגבלות התנועה והמסחר וקיום חובת הבידוד בכל רחבי הארץ. תכלית הפעילות וההיערכות המשטרתית היא למנוע הדבקה המונית על ידי התקהלות ויציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי בניגוד לתקנות”.

במשטרה יש שביעות רצון מהאכיפה בשבוע האחרון: במהלך שבוע הסגר הייתה עלייה של 34% בסך כל הדוחות שניתנו לאזרחים, בהשוואה לשבועות שלפני כן.

בהתייחס להפרות במגזר החרדי, במשטרה אומרים כי אין בכוונתם להיכנס למוסדות לימוד שמפרים את מגבלות הסגר ולפזר את התלמידים, אלא לפעול רק באמצעות קנסות.

במהלך השבוע האחרון החלה המשטרה להתאים את האכיפה ואת שעות פעילות המחסומים בכבישים. כך למשל, במחסום חמד, התברר שרבים עולים לירושלים עושים זאת בתחבורה ציבורית ולכן הוחלט לקבוע נתיב מיוחד לאוטובוסים במחסום, כך שהם לא יצטרכו להמתין זמן ארוך לבדיקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות