ביצים ושקיות זבל I עימותים במאה שערים: שוטר בעט בילד חרדי • צפו

עימותים אלימים פרצו בין תושבים בשכונת מאה שערים לבין שוטרים שהגיעו לאכוף את הסגר • 10 מתפרעים נעצרו • שני שוטרים נפצעו קל מפגיעת אבנים בגופם • שוטר בעט בילד • המשטרה: המקרה ייבדק
חיים טוויל
א' שבט התשפ"א / 14.01.2021 18:51

כוחות משטרה שנכנסו הערב (חמישי) לשכונת מאה שערים בירושלים כדי לאכוף את תקנות הקורונה, הותקפו באבנים, ביצים ושקיות זבל שהושלכו לעברם.

עוד לא בן 27? בא להתמקצע בכל אחד מהגופים המכובדים והגדולים

השוטרים עצרו עשרה חשודים שהפרו את הסדר.

אחד החשודים נעצר “על חם” עם אבן בידו.

במהלך הפעילות תועד שוטר בועט בילד. שני שוטרים נפצעו קל מפגיעת אבנים בגופם.

”משטרת ישראל תפעל בנחישות אל מול פורעים שיבחרו להפר את הסדר הציבורי, לפגוע בשוטרים המבצעים משימה לאומית של אכיפה במטרה להביא לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, ואכיפת החוק בפרט”, נאמר בהודעת המשטרה.

חושב על קריירה ממש טובה ופרנסה מכובדת? אל תהיה מוישה גרויס

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה על השוטר שבעט:

“כוחות משטרה שפעלו בשכונת מאה שערים לאכיפת תקנות הקורונה, הותקפו באבנים ושקיות זבל שהושלכו לעברם, וכתוצאה מכך אף נפצעו שוטרים. במהלך הפעילות עוכבו ונעצרו 10 חשודים בגין הפרת סדר, ידוי אבנים וסרוב להזדהות.

“אנו רואים בחומרה רבה את ההתנהגות הפרועה של פורעי החוק שתוקפים שוטרים שפועלים לאכוף את תקנות הקורנה במטרה להוריד את שיעור התחלואה במקום ולצד האמור המקרה יבדק.

“מן הראוי שכל אדם שומר חוק יגנה בכל תוקף את האלימות החמורה שהופנתה כלפי השוטרים במקרה זה, כמו גם במהלך פעילויות אכיפה אחרות שבוצעו לאחרונה ברחבי הארץ”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות