“תקשיב, הבחורה מופרעת”: כששרה נתניהו דיברה על איילת שקד • צפו

מגיש תענית 'המקור' ברשת 13, רביב דרוקר, חשף הערב הקלטה של שרה נתניהו מדברת עם ניר חפץ נגד ח"כ איילת שקד • "היא הייתה באה בלילות, עומדת וצורחת 'אופיר אני אחסל אותך'..."
חרדים 10
כ"ח חשון התשפ"א / 15.11.2020 21:27

הקלטות הסודיות שהוצאו על ידי המשטרה מתוך הטלפון האישי של עד המדינה ניר חפץ, ממשיכות לספק כותרות מדברי ראש הממשלה ורעייתו נגד ראשי ימינה – נפתלי בנט ואיילת שקד.

סובלים ממחלות רקע? ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף מהביטוח הלאומי

אחרי שאתמול הובאה התבטאות של ראש הממשלה נגד בנט, אותו כינה ‘כלב קטן’, חשף הערב (ראשון) מגיש ‘המקור’ ברשת 13, רביב דרוקר, הקלטה של שרה נתניהו מדברת נגד ח”כ איילת שקד.

שרה: “הוא (נתניהו) חשב שאם אני אראה את איילת שלוש פעמים, או את נפתלי (בנט) שלוש פעמים, אני אשתנה. אמרתי לו ‘זה לא משנה את דעתי’, אבל הוא כבר הציע להם”.

את שקד היא מתארת כך: “היא הייתה בא לרחוב וצועקת ‘אופיר רד למטה, אופיר רד למטה’. הוא היה פותח את החלון ואמר לה ‘את השתגעת? כל השכנים כאן שומעים’. עכשיו, אם היא הגיעה לרזולוציות כאלה…”

נתניהו המשיכה: “היא הייתה צועקת ‘אופיר אתה לא יודע מה אני אעשה לך. אני אחסל אותך’. הוא אמר לה: ‘אני פונה למשטרה, אם תמשיכי ככה’. אתה יודע, הוא היה מדבר איתי לפעמים ואומר לי ‘את לא יודעת מה היא עושה. היא הייתה באה בלילות, עומדת וצורחת ‘אופיר אני אחסל אותך’…

“תקשיב, הבחורה מופרעת”.

עוד נחשף כי שקד ובנט לא עומדים מאחורי פרסום פרשת ביביטורס.

מלשכתה של ח”כ שקד נמסר בתגובה: “חברת הכנסת שקד מעולם לא התייחסה לרכילויות חסרות בסיס – ואין לה שום כוונה להתחיל ולעשות זאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות