אחרי פשיטת המשטרה על מרכנתיל דיסקונט: מעצר הסמנכ”ל הוארך

פרשת החשדות לפלילים בקרב בכירים בעיריית אילת, שעיקרים הטיית מכרזים תמורת שוחד: מעצרו של סמנכ"ל בנק מרכנתיל-דיסקונט הוארך עד יום ראשון ומעצרו של הבכיר בחברה הכלכלית של עיריית אילת הוארך עד ליום שני
חרדים 10
י' חשון התשפ"א / 28.10.2020 13:36

מעצרו של סמנכ”ל בנק מרכנתיל-דיסקונט הוארך עד יום ראשון ומעצרו של הבכיר בחברה הכלכלית של עיריית אילת הוארך עד ליום שני.

תמיד בשמחה: יש טעמים חדשים שלא כדאי לכם להחמיץ

אתמול הודיע בנק דיסקונט כי שוטרי להב 433 ביצעו חיפוש במשרדי חברת מרכנתיל דיסקונט, זאת במסגרת הסתעפות של פרשה שהותרה לפרסום ונוגעת לחשדות לפלילים בקרב בכירים בעיריית אילת, שעיקרים הטיית מכרזים תמורת שוחד.

על החשודים נמנה סמנכ”ל בבנק מרכנתיל דיסקונט.

אתמול פרסמה המשטרה כי במסגרת המאבק של משטרת ישראל בעבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית, ונוכח הצטברות ראיות לכאורה אשר העלו חשדות לביצוע עבירות נספות, פתחו היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל”כ) בלהב 433 ופקיד שומה חקירות ירושלים והדרום ברשות המסים בחקירה גלויה.

אתמול בשעות הבוקר נעצרו 8 חשודים ועכבו 8 מעורבים נוספים לחקירה באזהרה בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, וכן עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה.

בין העצורים עובדי ציבור בעיריית אילת.

על פי החשד, החשודים כל אחד על פי חלקו ותפקידו פעלו לכאורה על מנת לקדם מכרזים שבאחריות הרשות המקומית בתמורה ללקיחת טובות הנאה כסף ושווה כסף, וזאת לכאורה בניגוד לחוק ותוך פגיעה במוסדות הציבוריים ובאינטרס הציבורי.

בנק מרכנתיל מסר אתמול בתגובה: “אנו משתפים פעולה באופן מלא עם חקירת המשטרה”.

כאמור, מעצר הסמנכ”ל והבכיר בחברה הכלכלית הוארך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דוס
    28/10/2020 15:06
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. למה תמונה של חרדי על רקע הבנק?
    תהיו הוגנים.