4 ימים, 3 מדינות, 4 בריתות: המסע של המוהל מלונדון בימי הקורונה

שבוע לאחר חודש תשרי העמוס, קיבל המוהל הרב יוסי סימון, מגולדן גריס שבלונדון, טלפון ממשפחה יהודית המתגוררת בלרנקה שבקפריסין • ואז הגיעה עוד פניה ועוד פניה ועוד פניה • במסע מיוחד הוא המריא לסבב בשלוש מדינות בכדי למול 4 תינוקות
חרדים 10
י' חשון התשפ"א / 28.10.2020 12:18

שבוע לאחר חודש תשרי קיבל המוהל הרב יוסי סימון, חסיד חב”ד מגולדן גריס שבלונדון, שיחת טלפון ממשפחה יהודית המתגוררת בעיר לרנקה שבקפריסין.

תמיד בשמחה: יש טעמים חדשים שלא כדאי לכם להחמיץ

על הקו אב המשפחה שמבקש: “אתה יכול להגיע אלינו בטיסה למול את בננו?”

לאחר מחשבה קצרה, המוהל הסכים, אך יומיים לאחר מכן הוא קיבל שיחת טלפון נוספת משליח חב”ד בעיר לימסול הרב יאיר בייטש, גם היא בקפריסין, ובפיו בקשה: “ישנה משפחה בעיר שלנו שגם להם נולד בן. תוכל למול אותו?”

הרב סימון השיב בחיוב.

כאשר המוהל מאנגליה היה על המטוס בדרכו אל דרום קפריסין, צלצל שליח חב”ד בצפון קפריסין הרב חיים הלל אזימוב, ובקשה בפיו: “בעירנו ישנו זוג אשר לפני חצי שנה נולד להם בן זכר ובשל נגיף הקורונה והסגר בשמיים – התינוק עוד לא נימול. האם תסכים לעבור דרכנו?”

המוהל שוב השיב בחיוב.

לאחר שסיים למול שני תינוקות בדרום המדינה, המוהל עבר בדיקת קורונה מדוקדקת ונכנס בשערי צפון המדינה. כאשר סיים את ברית המילה וחזר אל חדרו בבית המלון, צלצל הטלפון שוב.

על הקו, שליח חב”ד בדנמרק, הרב יצחק לוונטל. גם הוא מבקש את המוהל להגיע לעיר קופנהגן לערוך ברית מילה לתינוק שנולד לפני שבוע.

כמובן, שהרב סימון המריא לדנמרק.

לאחר 4 בריתות, חזר המוהל לעיר מגוריו, לונדון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות