האם פרופ’ רוני גמזו נתפס במודיעין עלית ממש כאויב החרדים? • צפו

שרי רוט, הפרשנית הפוליטית של חרדים 10, התארחה ב'רפי רשף' בהגשת עמליה דואק: "יש כעס ברחוב החרדי על הסגר, תחושת רדיפה, אבל ההפגנה הנקודתית נגדו היום, ממש לא משקפת את התחושה ברחוב החרדי, מה גם שאלו שיצאו אלה אנשים מהקיצוניים"
חרדים 10
ה' חשון התשפ"א / 22.10.2020 22:14

שרי רוט, הפרשנית הפוליטית של אתר חרדים 10, התארחה הערב (חמישי) בתכנית ‘רפי רשף’, בהגשת עמליה דואק, בחדשות 12.

בתכנית הוצג וידאו ממתקפה מילולית שספג פרויקטור הקורונה, פרופ’ רוני גמזו, מצד מפגינים קיצוניים, בעת ביקור רשמי שערך במודיעין עילית.

עמליה דואק: שרי רוט, את גרה שם במודיעין עילית, במקום שבו גמזו הגיע וביקר היום. הוא נתפס שם ממש כאויב?

שרי רוט (מחייכת): אני צריכה לפרק לכם את המסיבה ואני ממש מתנצלת. ביררתי קצת, בדקתי מה הלך שם. לא שאין כעס. יש כעס ברחוב החרדי על הסגר, תחושת רדיפה, יש כאלו שבקבוצות ווטסאפ גם מתבטאים בחריפות, חלקם עושים מפרופ’ גמזו או השר אדלשטיין או נתניהו סוג של ‘אנטיוכוסים’ יוונים.

ההפגנה הנקודתית הזו, אנשים שהיו שם סיפרו לי שהיו שם ‘שנים וחצי אנשים’, אז כנראה משהו דומה. וזה ממש לא משקף את התחושה ברחוב החרדי, מה גם שאלו שיוצאים להפגנות מסוג זה – זה בדרך כלל אנשים ששייכים לקיצוניים. וצריך לומר, אלה אנשים ש’אומנותם בהפגנתם’. הם אוהבים להפגין על כל מה שזז. כן דיחוי לצה”ל, לא דיחוי לצה”ל, כן נלך לבקו”ם לא נלך לבקו”ם, עשר דקות נחתום, כן לא.

הפעם התירוץ היה, סגרו לנו בתי כנסת. כולנו יודעים שאפשר להתפלל יפה מאד גם בחוץ, וזה עבד. אז אוקי, לא אהבו את סגירת הישיבות. אבל לצאת להפגנות? הציבור במודיעין עילית לא ציבור שיוצא להפגנות”.

המתקפה על מנדלבליט. צילום: איתמר קרישבוים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טוב שיש מי שמבהיר שהרוב המכריע לא שם
    23/10/2020 09:44
    מיכה
  1. וצריך לשוב ולחדד את זה עוד ועוד ועוד. כי בתקשורת זה ממש לא מצטייר כך, ולא מבינים את החילוק העצום בינינו לפלג ההזוי.
    שוב ושוב – להדגיש ולחדד!!
    בהצלחה!