אשת הטלוויזיה סופדת לרבי זצ”ל מפיטסבורג: “הדוד האהוב והקרוב”

אשת הטלוויזיה קורין גדעון ספדה לאדמו”ר מפיטסבורג זצ”ל - דודו של בעלה, חילי סורוצקין: "תמיד חילי סיפר לי איך בתור ילד כל כך אהב לנסוע לחצר שלו לאשדוד, להתארח שם בשבת, להיות לצידו ב׳טישים׳"
אבי כץ
י"ז תשרי התשפ"א / 05.10.2020 14:13

אשת הטלוויזיה קורין גדעון ספדה היום (שני) לאדמו”ר מפיטסבורג זצ”ל – דודו של בעלה, חילי סורוצקין, בן למשפחה חרדית מטלזסטון.

“לפעמים החיים מכים בנו חזק…”, כתבה גדעון.  “חילי חוגג היום יום הולדת, אבל במקום להתעורר לשמחה, התעוררנו לבשורה קשה מאד – הדוד האהוב והקרוב ביותר אליו נפטר.

“האדמו״ר מפיטסבורג זצוק״ל, שהיה פשוט דוד מוטי בשביל חילי.

“תמיד חילי סיפר לי איך בתור ילד כל כך אהב לנסוע לחצר שלו לאשדוד, להתארח שם בשבת, להיות לצידו ב׳טישים׳.

“הוא היה אמנם אדמו״ר, אבל תמיד התייחס לחילי כמו בן. הייתה לנו גם הזכות הגדולה שיברך אותנו בחתונה.

“קצרה היריעה מלהכיל את כל פועלו של האדמו״ר, אבל אחד הדברים שהכי ייחדו אותו הייתה האהבה הגדולה שלו למוזיקה והוא ידוע בניגונים הרבים שהוא הלחין. היום הזה הוא יום שמערבב בתוכו חיים ומוות, אבל זה כנראה טבעו של עולם. יהי זכרו ברוך”.

הפוסט זכה לאלפי לייקים, ובין מאות התגובות המנחמות ניתן היה למצוא רבים שזכרו את חסדיו של האדמו”ר וכתבו בשבחו.

צילום: מתוך דף הפייסבוק של קורין גדעון
הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ההספד של קורין גידעון. שכתבה .
    06/10/2020 21:12
    ת
  1. יהי זיכרו ברוך קשה וכואב על האנשים היקרים האלו.

  2. אביהם של ישראל
    08/10/2020 10:14
    בן תורה
  3. תודה לגברת קורין הנכבדה על דבריה המיוחדים במינם לזכרו של האדמו”ר זצ”ל,. אכן מדובר באישיות מיוחדת במינה, מלבד גדלותו של האדמו”ר ז”ל בתורה בהיותו “למדן” גדול, הוא הצטיין באדיבות לכל יציר אנוש, הוא היה חביב ומקובל על כל שכבות הציבור באופן יוצא מן הכלל, הוא גם התפרסם כאחד מגדולי המלחינים בדור, אנשים רבים מכל קצווי אשדוד הלכו כברת דרך בקור וגשם או בשרב וחום, כדי לשהות במחיצתו בעת עריכת שולחנו, שום דבר לא מנע מהם להגיע לבית מדרשו, בעריכת שולחנו הטהור היה יושב אחוז שרעפים, כשהוא שופע ניגוני קודש ומשמיע דבר קודשו מתוך הגיגיו. יהי זכרו ברוך.