חקירת חשד לעדויות שקר בתביעת החרדית נגד שרה נתניהו – נסגרה

תיק החקירה בחשד למסירת עדויות שקר בתביעת שירה רבן נגד שרה נתניהו נסגר • עם זאת יבחנו צעדים משמעתיים נגד אב הבית אפי אזולאי • הפרקליטות: "לא נוכל למסור את העילות לסגירת התיקים"
חיים טוויל
כ"ו אלול התש"פ / 15.09.2020 18:08

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה היום (שלישי) לאפי אזולאי, אב הבית במעון ראש הממשלה, כי התיק הפלילי בגין מעורבותו במסירת תצהירי שקר ועדויות שקר לטובתה של שרה נתניהו ייסגר, ויועבר לבחינה באפיק המשמעתי, באמצעות נציבות שירות המדינה, בהיותו עובד ציבור. 

האקדמיה לחרדים: זו הסיבה שכולם נוהרים ללמוד תואר יוקרתי מהבית

 לגבי שתי עובדות המעון, אשר נחקרו בחשד למסירת תצהירים כוזבים במסגרת הליך בבית הדין לעבודה, החליטה הפרקליטות כי במכלול הנסיבות התיק בעניינן ייסגר אף הוא. 

מהפרקליטות נמסר: “בהתאם לתיקון בסעיף 62 לחוק סדר הדין הפלילי, לא נוכל למסור את העילות לסגירת התיקים”.

במסגרת הליך בבית הדין לעבודה, בו הגישה עובדת מעון ראש הממשלה לשעבר, שירה רבן, תביעה נגד שורה של נתבעים ובהם משרד ראש הממשלה ושרה נתניהו, פנתה אחת העובדות שמסרה תצהיר ועדות בבית הדין מטעמה של שרה נתניהו אל הלשכה המשפטית במשרד ראש הממשלה, וטענה כי התצהיר והעדות שמסרה מטעמה של  נתניהו כללו חלקים שאינם אמת.

העניין הועבר לחקירה של היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. לאחר בחינת חומר הראיות, הגיעה הפרקליטות למסקנה כי אין להעמיד לדין פלילי את המעורבים.

בצד זאת, כאמור, הוחלט להעביר לבחינה באפיק המשמעתי את עניינו של אזולאי.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות